אקופונקטורה וצמחי מרפא לילד עם אטופיק דרמטיטיס

    "קיבלנו את הטלפון שלך מחברים טובים, אנחנו מיואשים לחלוטין, הילד שלנו עובר סיוט ביום ובלילה ושום מומחה לא עוזר. טראומה כבר עשינו לו והוא היסטרי כשהוא רואה רופאים. אתה, פחות או יותר התקווה האחרונה שלנו".

    כך, פחות או יותר התחילה שיחת הטלפון שלי עם אבא של רועי בן השנתיים שסובל מאסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס), סבל ארוך ומתמשך מגיל חודשיים, למעשה כמעט כל חיוו. רועי לא יודע מה זה לחיות בלי להתגרד.

    במפגש הראשון, הגיעו רועי עם שני הוריו. ההורים לחוצים ורועי אדום, פצוע, פורח, ילד מאוד אקטיבי, מאוד "חם", נראה על פניו סבל, אבל ילדותו ושימחתו נראתה בעיניו ובמעשיו.

    רועי, במשך שנים מטופל במשחות על בסיס קורטיזון (סטרואיד), משככי כאבים ולעיתים רבות טיפול פנימי של קורטיזון, על מנת להרגיע את דלקתיות העור במצבה החמור.

    גיל שנתיים הוא הגיל הקשה ביותר לטיפול, במיוחד לבנים ובמיוחד לכאלה שעברו "מסעות עינויים" ומפגשים רבים עם רופאים, ורועי אכן עבר הכל. כשהגיע הזמן להקשיב לדופק של רועי, לסיים את האבחון ולהתחיל בטיפול, אמא של רועי אמרה לי באנגלית (על מנת שלא יבין), "לא נראה לי שיש לך סיכוי איתו ואל תיבהל מההיסטריה".

     

    הטיפול התחיל- התחילה ההצגה

    תוך כדי משחק, סיפור על חתולה שנשבר לה הרגל ופרפר שלא למד לעוף, הצלחתי להקשיב לרועי לדופק בקלות רבה ודי במהירות ובלי שרועי או הוריו ישימו לב (בטח שלא היתה שם היסטריה). אחרי הצגה קטנה וציור קטן על היד, אמא של רועי התחילה לצחוק מאושר ולחשה לאבא לחישות של – אני לא מאמינה, איך הוא עושה את זה ואיזה חמוד רועי והוא אכן נכנס למשחק עם יכולת דמיונית מופלאה.

    את 2 המחטים ביד וברגל, דקרנו אני ורועי את השבלול והפרפר בשביל שיצליחו לשחק אחד עם השני, השארנו את המחטים כ – 2 דקות (זמן מתאים ומספק בהחלט בגיל זה לדיקור) ורועי יצא עם חיוך גדול ותחושת סיפוק שעזר לחיות הדמיוניות לרפא את מכאובם וכמובן שגם קיבל פרס על כך.

     

    דיקור שלא דוקר

    אתגר גדול להיכנס לעולמם של הילדים, טיפול בילדים הוא לא תמיד משימה פשוטה. להתחבר אליהם ולטפל בהם בכלי טיפולי כמו דיקור, שלכאורה מאיים ואחרי זריקות לא מעטות של חיסונים ותרופות ומיני טראומות רפואיות שעברו בחייהם הקצרים, אבל כשזה מצליח, הסיפוק הוא אדיר.

    רועי ואני הפכנו לחברים טובים למשך מספר חודשים. נפגשנו אחת לשבוע "בבית שלי" (מרפאה כמובן), שיחקנו במשחקים משותפים וטיפלנו בהרבה מאוד חיות ויצורים דימיוניים. כמובן שבן שאר הדברים הדימיוניים והכיופים, טיפלתי גם ברועי ע"י דיקור סיני וצמחי מרפא.

     

    טיפול בילדים – חברים חדשים

    לאחר מספר חודשים, הוריו של רועי (ילד ראשון אגב), קיבלו במתנה ילד חדש, לא מגרד, לא פצוע, ישן בלילות, שמח ומאושר. השינוי היה עצום ואיכות החיים של המשפחה השתפרו פלאים.

    שוב תודה לרפואה סינית ולסינים שנתנו לנו כלים מופלאים שיכולים לכולל קסמים ותודה לאלוהים (או למי ששם נמצא למעלה) שנתן לי את היכולת והראה לי את הדרך הנכונה על מנת לממש אותה.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support