הריון קל ובריא

    עמוד 1 מ- 4

    אינדקס המאמר

    הריון קל ובריא

    לפני ההריון

    בזמן ההריון

    טרימסטר ראשון

    כל העמודים

    הריון ולידה

    הריון ולידה הן חוויות נשיות בהן מתחברת האישה את עצמיותה ופנימיותה העמוקות ביותר. פעמים רבות עולות בזמן ההיריון תחושות עמוקות וסימפטומים מן העבר, כמו מתחים נפשיים, פחדים וחששות. בנוסף, חווה האישה ההרה שינוי פיזיולוגי בגופה המביא לעיתים לתופעות כמו בחילות והקאות, צרבות, לחץ דם גבוה, סוכרת הריונית, כאבי גב וכד'.

    מניסיון, הוכח כי נשים המטופלות בצורה טובה ונכונה לפני ובזמן ההיריון, משפרות את מצב בריאותן ובמרבית המקרים הן חוות לידה טבעית ללא כל התערבויות וסיבוכים, ובנוסף השיקום שאחרי הלידה, הקשר עם הנולד ובריאותו, מעלים דרגה ונעשים קלים ופשוטים יותר. 

    עם זאת במידה ונולד הצורך, הרפואה הסינית יכולה לעזור מאוד בתופעות של ההיריון, בלידה עצמה, ובבריאות הילד.

    פעמים רבות הקשיים הנוצרים במהלך הלידה נובעים ישירות ממצבה הנפשי של האם, הסובלת מפחדים וחרדות מהלידה. כתוצאה מכך, אין התקדמות בתהליך הלידה או שהצירים נפסקים לפתע. במקרים הללו השיאצו, המגע וההכנה הנכונה לקראת הלידה , תעזור לאישה להפיג את הפחדים והחרדות, היא תרגיש בטוחה יותר, תחוש בכוחותיה המתחדשים והשינוי במצבה הנפשי יביא עד מהרה גם להמשכה התקין של הלידה.

    כמובן שניתן לסייע גם לאחר הלידה בתהליך ההתאוששות, לעזור בבעיות הנקה כמו גודש, דלקות, חוסר חלב, טחורים, עצירות, כאבים וכמובן שניתן לשפר את בריאותו של הנולד. 

    בזמן ההיריון, האם והעובר אחד הם, לכן אם נשפר את מצבה של האם בזמן ההיריון, ניתן לעובר תנאים טובים יותר להתפתחותו ונסייע בהולדת תינוק בריא ומאושר יותר.

    הקודם – הבא >>

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support