טיפים לחיים בריאים

    "אין חכם כבעל ניסיון", אם זה לא ניתן להתווכח! ואם מטרתנו היא בריאות, ניסיון יש לסינים ובשפע. הרפואה הסינית רושמת לעצמה וי גדול בתחום הבריאות, מניעת מחלות וטיפולן בדרך היעילה והמהירה ביותר (בכל זאת מדובר על אלפי שנים של ניסיון ומיליארדי סינים שהתנסו בכך).

    שמח לשתף מעט מהניסיון הרב לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן. ככל שתקפידו יותר על כללי הבריאות האלו, כך תאריכו ימים ותשפרו את איכות חייכם.

    אכילה נכונה –מפתח חשוב לבריאות

    אכול מעט – חייה הרבה (לרוב אנחנו צורכים 60% לפחות יותר ממה שאנו זקוקים).

    אכול יותר בשעות הבוקר ופחות (אם בכלל) בערב.

    אכול כמה שיותר מזון טרי ואיכותי וכמה שפחות מזון תעשייתי. דע כל רכיב שנכנס לגופך. לא מכיר- אל תאכל.

    מומלץ בחום להרבות באכילת פירות וירקות לפי העונה ובצריכה קבועה של תבלינים נוגדי דלקת כגון כורכום, כמון, שום ובצל.

    מומלץ בחום להפריד שתייה מאוכל.

    שתייה נכונה – 90% מגופנו נוזלים

    למרות ההמלצות הרבות, לשתות כמות גדולה של מים, הסינים דווקא חושבים אחרת. נוזלים בהחלט חשובים מאוד, אך רוב הנוזלים שנדרשים נכנסים לגופנו דרך הירקות והפירות. שתו רק שאתם צמאים או בפעילות שאיבדתם נוזלים (ספורט, עבודה מאומצת, שמש וכו).

    פעילות גופנית – גוף בריא, נפש בריאה

    הזמן הנכון ביותר לפעילות גופנית הוא בבוקר. מצאו פעילות גופנית שמשפרת את איכות החיים שלכם ולא מורידה אותם. קל להתמכר לאדרנלין, אך, השתדלו להקשיב לגוף ולמצוא פעילות שיכולה לחזק אתכם, להגמיש ולהרגיע.

    לא לפחד מהשמש

    בעזרת השמש, הגוף מייצר ויטמין D. בגלל החשש הגדול מסרטן העור, התחלנו לפחד ולהתרחק מהשמש ולמרוח קרם הגנה. בעקבות זאת, כמעט כולם סובלים מחוסר של ויטמין חשוב זה. היחשפו לשמש לפחות 20 דקות ביום ללא קרם בשעות הבוקר או אחה"צ. פעולה זו תגרום למערכת החיסון שלכם להתחזק פלאים, תמנע חורים בשיניים, תעזור לספיגת הסידן, תעזור למצב הרוח ולשיפור משמעותי בתפקוד מערכת העצבים והמוח.

    החיים מחייכים למחייכים

    היום זה כבר ברור ומוכח! אנשים אופטימיים, חייכנים וקלילים, חיים יותר וחולים פחות.

    "לא קיים אדם שטוב לו בהכל, קיים אדם שרואה את הטוב בהכל"

    אהבה היא הדרך היעילה ביותר לבריאות

    מחקרים רבים וניסיון מוכיחים שאנשים אהובים ואוהבים, הם אנשים בריאים יותר ושמחים יותר. רקמו לעצמכם סיפור אהבה עם עצמכם. פרח שפורח גורם להנאה גדולה לכל הסובבים אותו. תפחו את עצמכם וכך תדביקו את כולם בניחוחות האהבה.

    אין תחליף לשינה טובה

    אחד הדברים שאנשים נוטים להזניח ולשכוח הוא עניין השינה. יש לנו את הנטייה לחשוב שאנחנו סוללה שניתן פשוט להטעין אותה והכל יהיה בסדר. רובנו ישנים פחות משאנחנו זקוקים. הקפידו על שנת לילה טובה ורצופה של 7 שעות לפחות (פעילות גופנית דורשת לפחות עוד שעה נוספת). בלילה ורק בלילה, מתרחשים בגוף תהליכים חשובים ביותר כגון ניקוי הרעלים, חידוש תאים, הורדת רמות הסטרס וכו.

    הדרך הקלה ביותר לטפל במחלה היא למנוע אותה

    זה לא חכם להתחיל לחפור בור במדבר ולחפש מים כשאתה צמא. שמרו על גופכם ומנעו מחלות ע"י טיפולים גופניים ונפשיים. כל טיפול שעושה לכם טוב ושאתם מאמינים בו יעשה את העבודה.

    לבריאות ובהצלחה!

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support