ילדים וטיפולם ברפואה סינית

    ילדים טעונים באנרגיות רבות ונוטים למחלות המתאפיינות בחום המתפתחות ונשכחות במהירות. הם רגישים, עדינים ומושפעים בקלות ובמהירות.

    על פי הרפואה הסינית, ילדים נחשפים בקלות ומגיבים בקלות לגורמים חיצוניים ופנימיים, החל מוירוסים וחיידקים וכלה בתזונה לקויה ושינויים חיצוניים. הודות להתקדמות העצומה במחקר הקליני ובפיתוח האנטיביוטיקה הודברו רוב מחלות הילדים הזיהומיות שהיו גורמי התחלואה והתמותה העיקריים.

    עם כל הגאווה על פיתוח תרופות אנטיביוטיות מתוחכמות, השפעתן זמנית בלבד ועם הפסקתן, בחלק גדול מהילדים, דלקת אוזניים או דלקת שקדים או הצטננויות, הופכות להיות כרוניות. הדבר מפריע לשגרת החיים התקינה של הילד ומשפחתו, במקרה הטוב, וכרוך בתופעות לוואי בלתי רצויות במקרה הרע.

    הרפואה אשר מקורה בסין התפתחה על פי המקורות לפני כ – 5000 שנה. מאז ועד היום מתפתחת ומתנסה הרפואה הסינית במזרח ובמערב, משפרת ומעמיקה את הידע והניסיון ומטפלת במחלות ילדים, כאבים ותופעות רבות המציקות לקטנטנים.

    אנו עדים כיום לפריצת דרך גדולה ואמונה של הרפואה והמדע ברפואה הסינית. בכל קופות החולים וכמעט בכל בתי החולים, משתלבים בהרמוניה נפלאה הרפואה הקונבנציונאלית והרפואה הסינית בטיפול, במניעה ובהשגחה רפואית שלמה. רופאי ילדים ממליצים יותר ויותר על טיפול שמשלב את הידע המודרני עם הידע המסורתי הרב של הרפואה הסינית.

    אחד התחומים המפותחים והמנוסים ביותר בסין, מתפתח ומתקדם מחקרית גם במערב הוא הטיפול והמניעה במחלות ילדים.

    ילדים רבים מטופלים בעזרת הרפואה הסינית ומשפחות רבות נהנות מהצלחה גדולה של הרפואה הסינית בעיקר בתחומים הבאים:

    • דלקות אוזניים כרוניות ואקוטיות / דלקות גרון ושקדים כרוניות ואקוטיות/ דלקות עיניים.
    • נוזלים באוזניים.
    • שיעול וליחה.
    • בעיות שונות במערכת העיכול כגון – כאבי בטן, עצירות, שלשולים.
    • מחלות נשימה כגון – אסטמה, ברונכיט ספסטית,דלקת ראות וזיהומים בדרכי הנשימה.
    • הפרעות שינה.
    • אי שקט ובעיות קשב.
    • בעיות עור שונות.
    • חיזוק מערכת החיסון.
    • אלרגיות ועוד…

    הפילוסופיה הסינית, המגע האנושי ותשומת הלב האישית והתומכת יוצרים כולם ביחד טיפול נעים, בטוח, יעיל במיוחד וחסכוני שבסופו ישפר את בריאותם של הילדים ובמקביל את איכות חייהם וחייכם.

    תקצירי מחקר - טיפול בילדים

    אקופונקטורה מקלה על נזלת אלרגית בילדים

    מחקר מעניין ומקיף, אשר בדק את השפעת הדיקור על ילדים בגיל 12 בממוצע. כל הילדים סבלו מנזלת אלרגית כרונית (יש לזכור שזו לא נזלת של התקררות וגם לא נזלת שקשורה לריאות בדרך זו או אחרת , אלה נזלת אלרגית- מחלה אוטואימונית מורכבת מאוד ולרפואה המודרנית אין כלים מספקים לטיפול בתופעה).

    המחקר נערך כחודשיים, הילדים חולקו לשתי קבוצות, באחת קיבלו טיפול בדיקור אחת לשלושה ימים ובשנייה קיבלו דיקור דמי. כמובן שהילדים והרופאים לא ידעו מי מבין הקבוצות קיבל טיפול אמיתי.

    בקבוצה שקיבלה טיפול באקופונקטורה, היו הרבה יותר ימים ללא תופעות אלרגיות ונזלת. 

    לחצו לקריאת מאמר בנושא

    אקופונקטורה פותרת כאבי ראש אצל ילדים

    עשרים ושניים ילדים מגילאים שונים שסבלו מכאבי ראש קיבלו עשרה טיפולים בדיקור סיני. הילדים חולקו לשתי קבוצות, אחת קיבלה טיפול אמיתי והשנייה קיבלה טיפולי דמי. רק בקבוצת הילדים שקיבלה טיפולים אמיתיים בדיקור חל שיפור ניכר בכאבי הראש ועלייה של משככי כאב טבעיים בבדיקות דם. 

    לחצו לקריאת מאמר בנושא

    אקופונקטורה מקלה על עצירות בילדים

    נחקרו שבעה עשר ילדים בגילאים שונים אשר סובלים מעצירות כרונית של חצי שנה לפחות. הילדים קיבלו תחילה טיפול דמי בדיקור במשך חמישה שבועות ולאחר מכן, אותם הילדים קיבלו טיפול אמיתי בדיקור במשך עשרה שבועות. בעיית העצירות החלה להסתדר רק החל מהטיפול הראשון בדיקור סיני. 
    לחצו לקריאת מאמר בנושא

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support