סופר שוקו שילדים אוהבים

    שוקו הוא משקה אהוב ושכיח מאוד במקררים וכמשקה ממותק מועדף על הרבה ילדים. רבים מהילדים שותים אותו כל בוקר ולפעמים גם מספר פעמים ביום בבית, בבתי הספר וכחלק מבילוי. העניין הוא שמבחינתי שוקו, כמו שאנחנו מכירים הוא אחד המשקאות הכי לא בריאים שקיימים.

    יש בו את שלושת ה no no התזונתיים שהכי מציקים ומזיקים לבריאות הילד שהם – סוכר, חלב, קופאין, וזה בנוסף לחומרים משמרים וכל מיני צורס אחרים.

    בגלל שילדים כל כך אוהבים אותו ולא רוצים להיפרד ממנו, חשבתי וחשבתי ומצאתי את השוקו פצפוצים האידיאלי (השם הומצא עי אור, הבן שלי), שוקו בריא, שמורכב מסופר מזון, קל ביותר להכנה ועומד בכבוד רב כתחליף לשוקו המקורי. לא רק שהשוקו פצפוצים הוא לא גרוע ומחלה, הוא שוקו מרפא שיכול להיות לעזר כנגד תופעות רבות, בזכות המרכיבים התזונתיים שלו.

    איך מכינים את השוקו פצפוצים הבריא שלי?

    המרכיבים

    • חלב שקדים.
    • זרעי צי'אה.
    • גוג'י ברי.
    • אבקת חרובים.

    איך מכינים?

    משרים 2 כפות גדושות של זרעי צי'אה בתוך כוס אחת של חלב שקדים (את חלב השקדים אפשר להכין בבית בקלות או לקנות בחנויות טבע) למשך לילה בתוך המקרר, ביחד עם חצי כפית אבקת חרובים וכפית של גוג'י ברי. מערבבים הכול ובבוקר נותנים לילד לשתות בהנאה מרובה.

    זרעי הצי'אה מתנפחים והופכים לפצפוצים ג'לי וגם הגוג'י ברי מתנפחים לכדורים קטנים (יש ילדים שלא יסתדרו עם הגוג'י ברי אז אפשר פשוט לוותר עליהם).

    זהו חברים! השקעה מינימאלית, איכות מקסימאלית, ילד מאושר ובריא!

    מה בדיוק מכיל השוקו ולמה הוא בריא?

    זרעי צי'אה:

    אמרתם זרעי צי'אה, אמרתם יחס מושלם של 1 ל 3 בין אומגה 3 לאומגה 6, לטובת אומגה 3. מכיוון שכך, זרעי הצי'אה יכולים לעזור בכל תופעה או מחלה שיש לה קשר לחוסר איזון של אומגה 3 ו 6 או חוסר של אומגה 3. התזונה שלנו עשירה לרוב באומגה 6 ולא באומגה 3 ולכן זרעי צי'אה הם מזון שמשמש ממש כמו תוסף תזונה.

    חוסר באומגה 3 יכול לגרום לילדים לחוסר ריכוז והפרעות קשב, חולשה של מערכת החיסון, עייפות, כאבים במפרקים ובשרירים, כאבי גדילה, דיכאון ובעיות שונות של מערכת העיכול. למבוגרים חשוב לצרוך כמויות מספקות של אומגה 3 על מנת לשמור על תפקודי הלב, בריאות השלד והשרירים, שמירה על איזון לחץ הדם ושמירה ביצירה של דלקות בעורקים (גורם לטרשת עורקים) ולאיזון הסוכר (סכרת מסוג 2) בריאות הערמונית (פרוסטטה), תופעות גיל המעבר לנשים ובעיות הורמונאליות שונות ועוד…

    מלבד אומגה 3, זרעי הצי'אה מכילים נוגדי חמצון רבים, אשר יכולים לעזור בשמירה על מערכת החיסון והורדת קצב ההזדקנות, שמירה על איכות שיער בריא ומניעת התקרחות ועוד…

    אנשים ישמחו לשמוע שבזרעי צי'אה יש כמות מעולה של סיבים תזונתיים ובנוסף חומצת אמינו בשם טריפטופן שידועה כמורידת תאבון ומאזנת רמות סוכר. לכן, זרעי הצי'אה יכולים לסייע מאוד בתהליכים של דיאטה ועצירות ובעיות שונות במערכת העיכול. עוד אחת מהתופעות השכיחות של מערכת העיכול שצי'אה יכולים לעזור הוא צרבת. הם מורידים ומאזנים רמת חומציות הקיבה, מרפדים את הקיבה ומקלים משמעותית על צרבת (שרבים כל כך סובלים ממנה).

    על סידן דיברנו?

    אחת התשובות הראשונות שהורים עונים לי על השאלה – למה לתת לילד שוקו? היא – כי יש בזה הרבה סידן. לגבי ספיגת הסידן ממקור חלבי, יש לי הרבה דברים להגיד (לא דברים טובים במיוחד), אבל קבלו את זה – במנה של 10 גרם זרעי צי'אה יש כפול 10 סידן מאשר חלב, כפול 10 !!!

    בנוסף, בצי'אה יש ויטמינים ומינרלים חיוניים רבים כגון ברזל, אבץ, מגנזיום, ויטמין סי ומקבץ יפה של ויטמיני בי ובנוסף משמש לטבעונים כמקור מצוין לחלבונים.

    בקיצור – אוצר מהטבע.

    גוג'י ברי:

    ברפואה הסינית משתמשים בגוג'י ברי שנים רבות כמרכיב חשוב בתרופות רבות. שם הצמח בסינית הוא- gou qi zi, הוא נמצא בקבוצת מחזקי הדם, הוא משפיע ומחזק בעיקר את הכליות, הכבד והריאות, הוא מתוק באיכותו ומשתמשים בו על מנת לטפל במצבי חוסר דם וחוסר בתמציות עמוקות. לדוגמה במצבי ראיה חלשה או סחרחורותנשירת שיער וכאבי ראש שנובעים מחוסר דם, אימפוטנציה, אמנוריאה (חוסר בווסת), חולשה כללית, כאבי גב תחתון ועוד…

    בראיית התזונה המערבית הגוג'י ברי הם מקור מצוין לחלבון מלא, מקור עשיר לויטמינים ומינרלים שונים ונוגדי חמצון. הגוג'י ברי עוזרים במצבים של סטרס ע"י תמיכה בבולטת האדרנל, מחזק מערכת חיסונית ומכיל מספר רב של חומצות אמינו.

    אבקת חרובים:

    באופן עקרוני, אפשר גם להשתמש באבקת קקאו במקום אבקת חרובים. גם לקקאו יש יתרונות בריאותיים רבים. הקקאו והחרובים דומים מאוד בהרכבם אבל בכל זאת יש מספר יתרונות של החרובים על הקקאו-

    20% פחות קלוריות, 20% פחות פחממתי, 10% פחות שומני, יותר מכפול סיבים תזונתיים, כפול 20 יותר סידן וללא קופאין.

    מקווה שהשוקו פצפוצים שלי ימצא חן בעיניכם ובעיני הילדים, זה שווה את הניסיון ומשדרג באופן דרמטי את איכות השוקו והופך אותו למשקה בריאותי של ממש.

    לבריאות ובתאבון 

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support