דיקור וצמחי מרפא לטיפול בווסטבוליטיס

    בס"ד

    מיועד בעיקר לנשים עם וסטבוליטיס….(מי שמכירה מכירה ומי שלא שתגיד תודה..)

    הגעתי לזיו אחרי סדרת רופאים שבדקו אותי ולא אבחנו מה הבעיה אצלי, כבר הייתי בתסכול גדול שהשפיע עלי מאוד פיסית ורגשית. לאחר מכן אבחנו אצלי ווסטיבוליטיס.

    עברתי הרבה רופאים שנתנו לי משחות(שרק החמירו את המצב), תרגילים שונים ומה לא. הגעתי לרופאה מומחית והיא הפנתה אותי לפיזיוטרפיה של האגן וריצפת האגן. מה שעזר אבל ממש קצת.

    הופניתי לטיפול תמיכה רגשי. מה שלא עזר ועזבתי. ניסיתי המון פזיוטרפיסיטיות..ועוד מומחה…והוצאתי המון המון כסף!!! . אפילו התחלתי דיקור סיני אצל מדקרת, ושם היה שיפור, רק לאחר 9 חודשים…ושיפור איטי מאוד, מה שכמובן מאוד תסכל.

    האמת אפשר להגיד שניסיתי הכל ועשיתי מחקר מעמיק על נושא הווסטבוליטיס. עזבתי את המטפלת בדיקור מכל מיני סיבות ולאחר מספר חודשים כל התופעות חזרו לקדמותן ולכן חיפשתי שוב מטפל ברפואה סינית.

    הגעתי לזיו. קודם כל, הוא ידע על התופעה (הרבה רופאי נשים בכלל לא ידעו מה יש לי) והוא הכיר וטיפול בעבר בתופעה.

    ממש כמעט כמו קסם, תוך שבועות מספר, ממש מעט, התופעה כמעט נעלמה. ווסטיבוליטיס לא ממש נעלמת, היא פשוט נהיית פחות מציקה ופחות כואבת ועכשיו אני יכולה לחיות איתה J והיא כמעט נעלמת.

    לא הבנתי איך ולמה, אבל זה הדהים אותי, איך זה שאדם שיודע מה הוא עושה, בצורה כל כך פשוטה, אדיבה וצנועה, מצליח לעזור במקום שהרבה רופאים נכשלו….

    אז המון תודה לך זיו, שהצלחת לעזור במקום שהרפואה הקונבנציונלית נכשלה לחלוטין, ואף החריפה את הבעיה…..

    המון תודה לך ולכל מי שיש לה וסטיבוליטיס – אני ממליצה בחום.

    וכמובן שהכל קשור להכל בחיים, אז העזרה של זיו היא גם בהרבה דברים אחרים ובדברים רבים מעבר לתופעות הפיזיולוגיות……

    המון תודה !

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support