דלקות גרון, אוזניים ואסטמה – משפ' נוסבאום

    לזיו היקר,

    אחרי כל כך הרבה שנים שאני מטופלת אצלך (ובהדרגה גם כמעט כל שאר בני המשפחה), חשבתי שהגיע הזמן לומר תודה וגם לשתף אחרים (אם תבחר להציג באתר) בסיפור שלנו.

    הגעתי אלייך בשנת 2004, בגיל 30, רגע לפני ניתוח להוצאת שקדים. קדמו לכך שנתיים של דלקות גרון חוזרות ונשנות, משטחי גרון חיוביים לסטרפטוקוקוס וכמויות של אנטיביוטיקה שפשוט הרסו לי את הגוף. בכל פעם שהייתי מסיימת טיפול אנטיביוטי (גם טיפולים מונעים של מספר חודשים) תוך יומיים-שלושה הייתי מקבלת שוב את החיידק, מעלה חום ל- 40 מעלות, גמורה כולי ולא יכולה לטפל בשני בני הקטנים. אלו היו השנתיים הנוראיות ביותר בחיי ויחד עם זאת כל-כך חששתי מניתוח להוצאת שקדים ושמעתי בעצת חברה טובה לנסות אותך קודם לכן.

    העבודה הייתה קשה. המערכת החיסונית הייתה כל כך חלשה ולקח זמן לשקם אותה. צמחי המרפא והדיקור עשו את שלהם בהדרגה ואף שבתחילה עוד חזרו פעמיים דלקות הגרון, הן היו קלות יותר ואני הרגשתי כיצד אני הולכת ומתחזקת. ממצב של יותר מחמש דלקות גרון בשנה, הממוצע השתפר פלאים – בתחילה אולי אחת לשנה ובשנים האחרונות כלל וכלל לא. וגם חשוב לציין כי בפעמיים האחרונות שהתחילה דלקת, הצלחתי להימנע מכל טיפול אנטיביוטי בזכות צמח ה"איסטיס" המופלא שהצעת לי…

    כשנכנסתי להיריון עם בתי השלישית, החשש הגדול ביותר שלי היה מנפילה חוזרת של המערכת החיסונית, כפי שקרה לי בהריונות הקודמים. טופלתי אצלך כל ההיריון, הרגשתי נפלא וגם לאחר הלידה הייתי חיונית, נמרצת וחשוב מכל בריאה לחלוטין.

    בכל אופן, בשנים האחרונות אני מגיעה לרופאת המשפחה רק אחת לשנה – כשבחדר הכושר שלי מבקשים ממני להציג אישור רפואי. איזה תענוג!!!

    לפני כשנתיים גלי, בתי הקטנה (אז בת שלוש), החלה לסבול מדלקות אוזניים חוזרות ונשנות ופגיעה מסוימת בשמיעה. הפעם לא חיכיתי כל כך הרבה כמו במקרה שלי, אלא מיד הבאתי אותה אלייך והתחלנו בטיפול של דיקור וצמחים. כבשת אותה בין רגע ולבוא אלייך לטיפול הייתה אחת החוויות המועדפות עליה. באיזו סבלנות, חום והומור טיפלת בה והחשוב מכל – אין מאז דלקות אוזניים (וגם לא שום מחלה אחרת). הילדה בריאה כמו שור (טפו…טפו…טפו…).

    והקסם ממשיך. לפני מספר חודשים החלטתי להביא אלייך גם את בן, בני הבכור (לא בטוחה למה חיכיתי עד עכשיו – כנראה בגלל שכשהוא שמע את המילה דיקור הוא הטיל וטו מוחלט). במשך שנים הוא סובל מאסטמה ואלרגיות שפוגעות באיכות חייו (איזה גנים הורשנו לו…) ובזמן האחרון גם מכאבי בטן חוזרים ונשנים. לא קל היה לשכנע אותו להגיע איתי לביקור ראשון, אך המגע המיוחד שלך זיו, הפריך את כל חששותיו ברגע ומאז הוא מגיע בשמחה, מסכים לדיקור בלי בעיה ואפילו לטעמם של צמחי המרפא התרגל. זה כבר כמה שבועות שאין יותר אינהלציות, משאפים או אנטי-היסטמינים, צמחי המרפא התגלו כתחליף נהדר. כאבי הבטן נעלמו, התזונה השתפרה פלאים בעקבות כוח השכנוע שלך ויש שוב הרגשה שעלינו על דרך המלך.

    אין לך מושג כמה מבורכת אני מרגישה על שזכינו בך, כמה עשית לנו טוב. כנראה שיותר ממיליארד סינים לא טועים…

    תודה לך זיו יקר!

    אסנת נוסבאום וכל המשפחה (רעננה)

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support