חדוה ממליצה על טיפול בצרבות

    הגעתי אל זיו לאחר חיפוש ממושך לצרבות שליוו אותי תקופה ארוכה,

    סבלתי מאוד מצרבת, נפיחות בבטן, חומציות יתר, ריפלוקס, גזים, רעב ובעיקר תחושה מאוד לא נעימה.

    כל אכילה או שתייה הייתה מלווה בתחושת סבל ובעקר תסכול , איך יוצאים מהמצב הזה ? נטלתי שנים כדור אומפרדקס לחומציות בקיבה וכשזה לא עזר התחלתי לחפש פתרון.

     תוך כדי חיפוש באינטרנט, הגעתי לאתר של זיו, החלטתי ליצור קשר ולנסות את הפתרון האלטרנטיבי – רפואה סינית. (ניסיתי לייצור קשר עם מס' מטפלים).

    לאחר שיחה טלפונית עם זיו כשסיפרתי לו על בעיותיי , זכיתי לתשובה מקצועית ומפורטת על אפשריות הטיפול העומדות בפני. בסיום השיחה ידעתי שאליו אני פונה לטיפול. ההקשבה , השלווה הידע שהפגין ויחד עם תחושות הבטן שלי שאמרו לי שהוא המטפל שמתאים לי.

    הגעתי לזיו עם אמונה שהוא יכול לעזור לי לפתור את הבעיות ובהחלט מהפגישה הראשונה הרגשתי שינוי, בשילוב טיפול של דיקור ותזונה מתאימה הפכתי להיות ערנית יותר, אט אט תחושת הצרבות נעלמו, החומציות בגרון, תחושת רעב מתמדת כל זה הלך ונעלם.

    כיום, אני ממשיכה בטיפולים, לצורך שמירה על הקיים והמשך נקיון ושיפור תיפקוד המערכות בגוף. אני שמחה שנזדמן לי להיפגש בזיו, מטפל שיודע לאבחן, קשוב לפרטים ובהחלט יודע לכוון ברמת הטיפול לצרכי המטופל.

    תודה על הטיפול המסור , ההקשבה, השיפור באיכות החיים שהענקת לי ובעיקר על שינוי תפיסת עולמי בענייני תזונה. יש לנו עוד דרך לעבור , אך יש בי אמונה מלאה ביכולת שלך ובתוצאות הטיפול.

    תודה,

    חדוה אוהב ציון

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support