כאבי גב לדינה (85) וישראל (91)

    לאחר שנים של כאבי גב בלתי פוסקים שלקחו ממני את העצמאות שלי, ואחרי שכבר השלמתי עם העובדה שאני אצטרך לחיות איתם, שמעתי על זיו. למען האמת, לפני שהכרתי את זיו, חששתי והייתי ספקנית בכל הנוגע לרפואה אלטרנטיבית. בפעם הראשונה שהגעתי ישבנו, דברנו וספרתי לו מה מפריע לי ומה הביא אותי אליו…

    כבר אז הבנתי שמדובר על אדם נעים וסבלני. כבר מהפעם הראשונה, היה שינוי. יכולתי לזוז, להתרוצץ ולא לפחד שכל תנועה תגרום לי לכאב ותרתק אותי למיטה. מאז, במשך השנה האחרונה, אני מגיעה לזיו אחת לשבועיים. אני מרגישה שחזרתי אחורה בעשר שנים. אני לא מרגישה מוגבלת, לא מפחדת מהפעם הבאה בה הכאב יפרוץ ונהנית מהעצמאות שלי.

    באותה התקופה בעלי, החל לסבול מכאבי רגליים שגרמו לו לרצות לשבת כל היום ולא לזוז' ושכבר שכנעתי אותו לצאת מהבית, רגליו לא היו חזקות והוא היה נופל. מעבר לכאב הפיזי, היה תסכול מאוד גדול אצלו משום שהוא לאורך כל השנים היה אנרגטי ביותר, שחה 50 בריכות מידי יום ופתאום ביום אחד הכול השתנה.

    אחרי שראיתי את תוצאות הטיפול של זיו על הגב שלי, שכנעתי את בעלי שינסה גם הוא. זיו, שקלט מהפעם הראשונה את האופי הקשה של בעלי, למד לתקשר איתו ולגרום לו לאהוב להגיע לשם. הוא מקבל אותו בכל פעם בבדיחות ובחיוך, ובעלי מגיע לשם בשמחה. גם עליו הטיפול עובד נפלא, מהבחינה הנפשית, הוא כבר לא מתוסכל ולא מתנגד לצאת מהבית. מהבחינה הפיזית הרגליים שלו התחזקו מחדש והנפילות פחתו משמעותית. אפשר לומר שקיבלנו שנינו את איכות החיים מחדש!

    אנחנו נהנים להגיע למרפאה של זיו, תמיד יש אווירה רגועה, נינוחה ואנחנו מרגישים שאנחנו עושים משהו בשביל עצמנו.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support