כאבי ראש וחזה

    רון (בן 26) – כאבי ראש, כאבים בחזה וחולשה גדולה-אוגוסט 2008

    אמא של רון התקשרה מודאגת מאוד ממצבו. הוא ילד חזק, בריא ושמח, אבל בתקופה האחרונה הוא כמו שבר כלי, חלש מאוד, קולו חלש, הוא מתלונן על כאבי ראש בלתי נסבלים ואני מודאגת ולא מצליחה לישון בלילות במיוחד בגלל שהוא מתלונן על כאבים חזקים מאוד בחזה, שלא מפסיקים. מה עושים? הדיקור יכול לעזור לו כמו שהוא עזר לי ?(כאבי ראש, וגרד). כמובן, עניתי ונפגשתי עם רון יום למחרת. מתחת למסכה של כאבים וחולשה, זיהיתי ברק של שמחה וחום בעיניו של רון, מין אופטימיות שאין לכל אחד, אבל משהו לא איפשר לו לבטא אותה.

    תוספת חשובה לעבר הרפואי של רון היתה מחלת הנשיקה לפני שנה. מספר חודשים לאחר המחלה טופל בדיקור סיני. "הוא פוצץ אותי במחטים, שכבתי והרגשתי כמו קיפוד. אחרי הטיפול הרגשתי ממש בסדר, נראה כאילו הכל עבר כמו קסם, אבל מספר שבועות אחרי התחלתי להרגיש חולשה גדולה וכאבים בחזה". בדיקות הדם של רון היו טובות, וכך גם בדיקות הריאות והלב ולפי דבריו של רופא המשפחה- רון בריא. לפי אבחנת הדופק שלי, סבל רון מחולשה גדולה של הכליות, הכבד והלב, שלושת האיברים החשובים ביותר בגופנו. בנוסף הורגש בדופק פתוגן (מחולל מחלה) כלוא בכבד. ההשערה היתה שהטיפול בדיקור שעבר רון גרם לווירוס של מחלת הנשיקה לחדור פנימה לעומקה של מערכת החיסון.

    מטרתי הייתה לשקם את מערכת החיסון של רון ולהוציא את הפתוגן החוצה.

    בטיפול הראשון, חיזקתי את אנרגיית הכליות ע"י 4 נק' דיקור:

    נקודות מס' 9, 37, 39 שעל מסלול הקיבה ונק' מס' 23 שעל מסלול החוצה הקדמי.

    בטיפול השני, הייתה עדיין חולשה ועייפות אבל הרבה פחות, המשכתי לחזקו ע"י 2 נק': נק' מס' 6 שעל מסלול המעי הגס ונק' מס' 7 שעל מסלול המעי הדק.

    בטיפול השלישי, לאחר שלושה שבועות, הרגיש רון הרבה יותר מחוזק, לא היו כאבי ראש וגם הכאב בחזה נעלם. בשלב זה בחרתי להתחיל להוציא לאת הפתוגן ולהמשיך לחזק את הכליות והכבד.

    לאחר 4 טיפולים (בערך חודשיים), חזר לרון החיוך לעיניים. רון חזר ללימודיו ולעבודתו ותחושותיו מצויינות

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support