שלושה דורות שנהנים מרפואה סינית

    זהו! מרגישה שחייבת לכתוב לך ולכם (אלה שיחליטו לקרוא) על הקשר שנוצר, איך הוא נוצר ומה התוצר 

    הכרנו לפני 15 שנים, הייתי בת 27, נשואה טרייה ובאתי ללוות את אבא שלי לטיפול בכאבי גב שהוא סבל אז. זכור לי הטיפול הראשןן באבא, כמעט ולא הצליח להיכנס ולצאת מהרכב, מכופף כמו סימן שאלה וסובל סבל אדיר של הקרנות לרגלים.
    תוך כדי הטיפולים שעזרו מאוד לאבא, למדתי להכיר אותך ואת הרפואה הסינית והחלטתי גם אני להגיע לטיפול אצלך. 
    לאבא עשית דיקור בלבד, אבל אני הייתי מקרה מורכב יותר (מסובכת כמו תמיד). רציתי מאוד להיכנס להריון, לא קיבלתי מחזור סדיר ולא היה ביוץ סדיר. 
    הייתי בלחץ! חייבת להודות. כמה שנים של נסיונות כושלים והמון לחץ ואכזבות ופסימיות. כבר הפסקתי להאמין שאהיה אמא ולא רציתי לעבור טיפולים עם כל מיני הורמונים ופרוצדורה רפואית קרה, במקום שאמור להיות הכי חם ואינטימי.

    אתה זיו, היית שם בשבילי. כמו סלע יציב, עם בטחון, אופטימיות ואמרת מספר פעמים –
    " אנחנו עוד נצחק על היום הזה שיהיו לך 3 ילדים, בואי נריץ קצת את הזמן קדימה בראש, תכיני את המציאות בראש והיא תתרחש".

    טיפלנו וטיפלנו, דקרנו ודקרנו, שתינו המון אבקות ובסוף זה קרה, גברת פרימן בהריון!
    איזה אושר!!!!

    מאז, גברת פרימן עברה עוד 3 הריונות, 2 בנים ו 2 בנות בהריונות טבעיים ולידות קשות אבל מוצלחות.

    לפני שנה, יהלי שלי בן 3, התחיל לסבול מאסטמה. עברו עלינו ימים ולילות קשים של לחץ, פעם ראשונה שאנחנו חסרי אונים מול הילד שלא נושם ומגיעים פעמיים לאשפוז דחוף, לא fun בכלל.

    עבר הרבה זמן מאז שטופלתי אצל זיו, ידעתי תמיד שילדים זה הקטע של זיו, הרמתי טלפון בתקווה שהוא עדיין מטפל קרוב אלינו וקבענו פגישה ראשונה עם יהלי.
    יהלי הפך להיות מהר מאוד חבר של זיו. למרות שבדרך כלל הוא ילד מפוחד וחשדן, כנראה שמשהו בזיו גרם לו לשכוח מהתכונה הזו אצלו והילד פשוט חיכה לטיפולים והשוויץ בגן שיש לו חבר חדש ושלחבר החדש יש גמדים בבית (זיו היה משחק איתו במשחקי דמיון והיו מחפשים גמדים קטנים בקליניקה).

    גם עם יהלי זיו עשה דיקור ורשם לנו מרשם של צמחי מרפא ובנוסף גם דיברנו על "שדרוג" התזונה (ככה זיו קרה לזה).

    מה נגיד? אחרי חודשיים של טיפולים, רונן ואני פתאום שמנו לב שהכל בסדר, לילות שקטים, ימים רגועים, יהלי בגן, אנחנו בעבודה, ששון ושמחה.

    איזה כיף לנו שיש לנו אותך!
    זהו, אתה שלנו!
    אוהבים אותך מאוד זיו ומחבקים אותך חזק חזק ולא עוזבים 

    תודה על הכל

    משפחת נירין ומשפחת פרימן

     

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support