תודה מאילן – טיפול בסחרחורת ומיגרנה

    הגעתי לזיו לפני כשנה וחצי לאחר שרציתי לטפל בתחילה בכאבי גבסחרחורות ומיגרנות שסבלתי מהם. כאשר התחלנו בטיפול הבנתי, שאלו רק תסמינים ושהגוף שלי לא מאוזן מבחינת אורח חיים ותזונה, ומה שחשוב הוא לטפל בו ביסודיות מבפנים.

    בטיפול, זיו התמקד תחילה באיתור נקודות החולשה בגוף ומציאת הדרך הטיפולית המתאימה כדי לחזק אותן, הטיפול שלי התמקד בעיקר בדיקור ובשינוי כולל בהרגלי התזונה שלי עד אז. תוך כמה חודשים חל שינוי מן הקצה אל הקצה , אני לא סובל יותר מאף בעיה שתיארתי, אני מרגיש חיוני ובאופן כללי מרגיש הרבה יותר טוב כבר תקופה ארוכה!

    מאז אני "לקוח מתמיד" שמשתדל להגיע בקביעות אחת לשבועיים לצורך תחזוק הגוף וטיפול בדברים שעולים מעת לעת. הטיפול תמיד מתחיל בשיחה על ההרגשה הכללית מאז הטיפול האחרון ובאבחון מקצועי של זיו בדרך הטיפול הרצויה. מעבר לכך, זיו קשוב ורגיש מאוד גם לגוף ולא פחות חשוב מכך לנפש, לה יש מקום מרכזי בטיפול. מבחינתי, הטיפולים הפכו לשגרה מבורכת באמצע החיים הלחוצים והעמוסים, זהו הזמן בו אני קשוב ומטפל בגוף שלי ואחרי כל טיפול אני רק מחכה לטיפול הבא.

    אילן

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support