דיקור סיני לגיל המעבר

    דיקור סיני לגיל המעבר הוא אחד הכלים היעילים ביותר שיש לרפואה הסינית להציע כאשר מדובר בתופעות ההורמונליות המציקות של גיל המעבר. לא כל אשה תחווה בחייה תופעות גיל המעבר ותופעות גיל המעבר הם אינן טבעיות ומחוייבות במציאות (בדיוק כמו שכאבי מחזור אינם טבעיים, אלה תופעה שקשורה ישירות לחוסר איזון פנימי הקיים במערכת). כמובן שדיקור סיני הוא לא הכלי היחיד שיש לרפואה הסינית להציע בכל הנוגע לתופעות גיל המעבר / מנפאוזה. יש לרפואה הסינית כלים אחרים וחשובים לא פחות, בשילוב עם הדיקור הסיני, כמו צמחי מרפא, תוספים שונים וגם תזונה מכוונת לאבחנה.

    דיקור סיני לגיל המעבר – תופעות גיל המעבר

    דיקור סיני יכול לעזור מאוד, להקל בצורה משמעותית על תופעות גיל המעבר השונות. חשוב לומר שישנן נשים שסובלות מתופעות כל כך חריפות שממש פוגעות באיכות חייהם ואפילו מסכנות את חייהם. נשמע מוגז? ממש לא. ישנן נשים שבעקבות תופעות קשות של גיל המעבר, לא מצליחות לישון במשך חודשים. בעקבות מחסור חריף בשינה, הן מוטשות לחלוטין, לא מרוכזות, עולות במשקל ובסיכון גבוה יותר להתקף לב, לעליית לחץ דם, לעליית סוכר ועוד….

    התופעות השכיחות ביותר של גיל המעבר בקליניקה הן – גלי חום, הזעות ספונטניות בעיקר בחלק גוף עליון, אבל לא רק, יובש בריריות שונות כגון וואגינה, עור, שפתיים וגרון, אינסומניה (בעיות שונות וקושי בשינה רצופה ושקטה), עייפות ודיכאון.

    כיצד רפואה סינית יכולה לסייע לתופעות גיל המעבר

    הרפואה הסינית יכולה לעשות 2 דברים עיקריים לנשים הסובלות מתופעות גיל המעבר. ראשית, על ידי טיפול בצמחי מרפא ודיקור סיני, ניתן לשפר ולהקל באופן משמעותי את הסימפטומים או התופעות עצמן. כלומר, שלב ראשון של הטיפול הוא – הקלה. השאיפה לשפר את איכות החיים בצורה הכי מהירה ויעילה. לכן אנחנו מתרכזים בטיפול בצמחי מרפא ודיקור סיני שיכול להוריד ולהפחית את התופעות. לדוגמה, במידה ויש יובש בריריות שונות, נכוון את צמחי המרפא ואת הדיקור לטיפול שיזין ויביא נוזלים ולחלוח של אותן ריריות.

    בשלב השני (בחלק מהמקרים גם קורה במקביל לשלב הראשון), מתחילים לטפל במקור הבעיה. נכון שמקור הבעיה הוא בעצם חוסר איזון הורמונלי, או אפילו מחסור הורמונלי, אז נשאלת שאלה בקליניקה האם דיקור סיני לגיל המעבר יכול להעשיר את ההורמונים? הרי זה לא הגיוני. האם בצמחי המרפא יש הורמונים? לא. דיקור סיני לא יכול להעשיר בהורמונים וגם לא צמחים, אבל מה שכן הרפואה הסינית יודעת לעשות הוא לשפר ולחזק את המקור הפנימי של החוסר איזון ההורמונלי. לפי הרפואה הסינית, כל חוסר איזון שייך וקשור ל 12 איברים פנימיים. כאשר אחד או יותר מהאיברים הפנימיים יוצא מאיזון, מתחילות מחלות, תופעות , כאבים או במקרה שלנו תופעות שונות של גיל המעבר.

    אם נצליח לחזק ולאזן את אותם איברים, נצליח להשפיע גם על הסימפטומים ולהביא לשיפור ולריפוי ובעצם נביא את גוף האשה והמערכות הפנימיות שלה לגירסה הטבעית הטובה ביותר שלה בזמן הזה (זוכרות שאמרתי שתופעות גיל המעבר הן לא דבר טבעי?)

    התמחות בטיפול בנשים

    לאחר 4 שנות ליומדי רפואה סינית כלליים, עשיתי התמחות בטיפול בנשים ובילדים (ראיתי את שני התחומים כמכלול אחד). מזה 24 שנים, אני מטפל בהצלחה במאות מקרים של נשים עם בעיות גניקולוגיות שונות ובמיוחד עם תופעות גיל המעבר. דיקור סיני ובכלל הרפואה הסינית, היא דרך נפלאה עבורך להביא את עצמך לאיכות חיים טובה ולהפסיק לסבול מתופעות המטרידות של גיל המעבר.

    אשמח להיפגש, להכיר, להבין אותך ולעזור לך לצלוח את התקופה.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support