תנאי השימוש באתר

    להלן, תנאי השימוש באתר zivmedica.com

    עצם הכניסה והגלישה בדפי האתר מהווה הסכמה לתנאי שימוש אלו. 

    התכנים המופיעים באתר נועדו לספק מידע בלבד ואינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, או תחליף להתייעצות עם מומחה. מטרת התכנים המופיעים באתר לסייע למשתמשים להרחיב את בסיס הידע האישי שלהם בלבד ולאפשר להם לדעת יותר, בטרם הם פונים אל המומחה. התכנים מבטאים את דעתו האישית של זיו אלקלעי בלבד. המקרים המתוארים, הנם תלויים בנסיבותיו ובעובדותיו של כל מקרה, ולכן יש להתייחס אליהם במידת הזהירות הנדרשת. בעת מקרה חירום רפואי אין להסתמך על עצה באתר, אלא יש לפנות לרופא או לבית חולים לקבלת עזרה רפואית. 

    זיו אלקלעי אינו רופא קונוונציונלי ולא למד וסיים תואר/ דוקטורט ברפואה (m.d).
    זיו אלקלעי למד והתמחה ברפואה סינית, המשלבת כלים כגון צמחי מרפא, דיקור ותזונה ובגישות אחרות המיועדות לעזור למעוניינים להתרפא ולשפר את איכות חייהם. 
    זיו אלקלעי לא מעוניין, לא מציג עצמו ככזה ולא מתיימר להיות רופא  (md)  או להחשב ככזה לכן, בשום אופן אין לראות את החומר המוצג באתר זה כחומר או התכנים המייצגים את "מקצוע הרפואה" כפי שהוא מוגדר כיום בחוק בארץ ישראל וכפי שהוא פועל במגוון מוסדות מערכת הבריאות ומרפאות שונות בארץ.
     

    המידע והתכנים המופיעים באתר ניתנים "כמות שהם" (AS IS) וללא אחריות מכל סוג שהוא. לא תהיה למשתמשים כל תביעה, דרישה או טענה, מכל סוג שהוא כלפי zivmedica.com ו/או בעליו של האתר, זיו אלקלעי. כל שימוש באתר או הסתמכות על תכניו תיעשה על אחריותם הבלעדית והמלאה של המשתמשים. 

    מלוא זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות זכויות היוצרים בעיצוב, בקוד המחשב המפעיל את האתר ובכל קובץ: גרפי או טקטסטואלי המצויים באתר, (להלן "התכנים") הינן של zivmedica.com בלבד. 

    אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן התכנים כאמור בלא קבלת הסכמת זיו אלקלעי מראש ובכתב.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support