דיקור סיני לסחרחורות

    דיקור סיני לסחרחורות

    דיקור סיני לסחרחורות, הוא טיפול מאוד שכיח ומוצלח בקליניקות של רפואה סינית ומאוד שכיח בכלל בקרב האוכלוסיה. יש נטיה לנשים לסבול יותר מסחרחורות מאשר גברים, אבל מדובר על תופעה שכיחה לגברים נשים כאחד וגם לעיתים רואים בקליניקה גם ילדים שסובלים מסחרחורות ומכאבי ראש או תחושה של בחילות שנלוות לסחרחורת או לכאבי הראש.

     

    איך דיקור סיני או רפואה סינית יכולה לעזור לסחרחורת?

    רפואה סינית יודעת לעשות 2 דברים עיקריים על מנת לעזור:

    1- ניתן על ידי דיקור סיני או עלי צמחי מרפא או שילוב של השניים, להקל על התופעה באופן מקומי. לאבחן ולהבין במהרה מהי הסיבה לסחרחורת וכיצד ניתן להקל עליה. יש צמחים וגם נקודות דיקור שיכולים להקל על התופעה באופן מידי, כמובן כאשר מטופל מגיע לקליניקה בזמן התקף של סחרחורת. בנוסף לטיפול, המטופל יוצא מהטיפול עם המלצות כיצד הוא יוכל להקל על עצמו בזמן התקף בבית או במקום העבודה (תרגילים שונים, נקודות דיקור שיכולות לעזור על ידי לחיצה וכו…)

    2- על ידי אבחון של הרפואה הסינית, הכולל היכרות מעמיקה עם המטופל/ת , אבחנת דופק, אבחנת לשון ועוד, ניתן לאבחן ולאתר את מקור הבעיה הפנימית. כלומר, נדע מדוע הגוף יוצר את הסחרחורות ומדוע דווקא סחרחורות. נדע איזה איברים או מערכת אראים על הדבר, ובעזרת טיפול, נוכל לא רק להביא לשיפור והקלה, אלה גם להביא לריפוי של ממש.

     

    סיבות עיקריות לסחרחורות

    ראשית חשוב להדגיש שלעיתים רחוקות הסיבה לסחרחורת יכולה להיות חמורה, למשל גידול בראש או מחלות כרוניות אחרות, לכן חשוב ראשית לעבור בדיקות יותר מעמיקות בעזרת הרפואה המערבית ולהגיע לקליניקה כשיש כיוון או אבחנה או הכי טוב- אבחנה שלא נמצא שום ממצא. רוב המקרים שמגיעים לקליניקה לדיקור סיני לסחרחורות היא כשאין ממצאים רפואיים. זו בדיוק הנקודה והמקום שרפואה סינית יכולה לסייע.

    הסיבות העיקריות לסחרחורת הן :

    אורטופדי – במקרים רבים, יש לחץ על שריר או עצב שבכתפיים, שכמות או צוואר, שגורם ללחץ והוא גורם לסחרחורת.

    סטרס- בכל גדול מהמקרים, באמת אין שום בעיה והמטופל לגמרי בריא, אבל עוברת עליו תקופה מאתגרת רגשית שמשלבת עומס רב והתעסקות עם פרטים רבים.

    חוסרים תזונתיים –לעיתים יש חוסרים בויטמינים או מינרלים שונים הגורמים לסחרחורת. לדוגמה חוסר בויטמין בי 12 או חוסר של ברזל.

    ורטיגו/ תנועה של קריסטלים – טיפול רצוי במצב זה הוא פזיוטרפיה.

    חוסר דם ברפואה הסינית- יש משפט יפה ברפואה הסינית- "כשהצינור מלא, רוח לא יכולה להיכנס" רוצים לומר שלעיתים שיש חולשה בייצור של חומרים מסויימים, הדבר גורם להתרוקנות הכלים ולרוח להיכנס ולהפריע (רוח ברפואה הסינית גם יכולה להיות- סחרחורת)

     

    דיקור סיני לסחרחורות – טיפול יעיל ובטוח

    דיקור סיני יכול לעזור מאוד לטיפול בסחרחורות. לעיתים נצטרך לשלב גם צמחי מרפא או שיפור תזונתי ולפעמים גם אמליץ על הרפיה ומנוחה, אבל בשורה התחתונה, הטיפול מאוד יעיל לבדו או ביחד עם כלים נוספים של הרפואה הסינית.

    אשמח לעזור לכם ולתת מנסיוני העשיר, על מנת לשפר את אורח חייכם ולהביא אתכם לאיכות חיים ללא סבל מיותר.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support