דיקור סיני נגד חרדות – חיבור בין גוף ולנפש

    דיקור סיני נגד חרדות נשמע עדיין לאנשים כמו סצנה מסרט בדיוני. איך דיקור סיני יכול לעזור למצב של חרדות? מה הקשר בין השניים? ולמה דווקא דיקור סיני ולא כלים אחרים של הרפואה הסינית?

    על מנת להבין, נצטרך קצת יותר להבין את הפילוסופיה והיכולות של הרפואה הסינית. התאוריה של הרפואה הסינית מתרכזת ב 12 איברים פנימיים שהם אחראיים בגדול על כל תפקודי המערכת כולה. כל הגוף הפיסי והרגשי תחת אחריותם של האיברים אלה. כאשר אחד או יותר מהאיברים יוצא מאיזון או נחלש, הגוף מחפש דרך להראות לנו את הבעיה על מנת שנעצור וננסה לפתור אותה. הדרך שהוא מראה לנו את הבעיה היא בצורה של סמפטומים. הסמפטומים יכולים להיות פיסיים כמו כאבי ראש, או צרבות וגם יכולים להיות בצורה של תופעות רגשיות כמו דכאון או חרדות. ברגע שנצליח בעזרת הכלים של הרפואה הסינית, לאזן את האיברים הפנימיים שנפגעו, נצליח להעלים את "הצעקה" של הגוף והסבל הפיסי או הרגשי יעלם איתו.

    דיקור סיני נגד חרדות – כלי טיפולי יעיל ופשוט

    היפה ברפואה הסינית שיש לה מספר כלים טיפוליים שניתן לשלב ביניהם על מנת להגיע לתוצאות טובות ומהירות יותר. במקרה של טיפול בחרדות, במקרים מסויים ניתן לשלב בין הדיקור הסיני לבין צמחי המרפא. צמחי המרפא יתנו תחליף מצויין לתרופות המערביות, או לפחות עד הורדת התרופות, יעזרו לאפקט טוב יותר של התרופות ושל הדיקור והדיקור עצמו יטפל בשורש ובעומקה של הבעיה (אותם איברים בלתי מאוזנים), על מנת להביא לא רק לשיפור, אלה גם לריפוי.

    דיקור סיני נגד חרדה הוא טיפול כל כך יעיל שלעיתים רבות מתקשרים אלי פסיכולוגים או פסיכוטרפיסטים ומודים לי על התקדמות מהירה ביותר ושיפור ניכר מאז שהמטופל התחיל את הטיפול.

    חרדה – כדור שלג שצריך לעצור

    אחד הדברים שמאפיינים את המטופלים שמגיעים לטיפול עם חרדות, זה שהמצב הריגשי שהם נמצאים בו מחמיר את המצב הפיסי שלהם. איך זה קורה? כמעט לכל אחד יש לפעמים כאב כזה או אחר, או תופעה כזו או אחרת שמופיעה וכמו שהיא מופיעה היא גם נעלמת אחרי כמה שעות או כמה ימים. מטופלים שסובלים מחרדות עלולים להגיב בצורה מוגזמת על תופעות שכאלה ולחשוב שמדובר במחלה חמורה מאוד ולמעשה מסוגלים להפוך את התופעה לחמורה גם במציאות. הם מתחילים לקרוא על התופעה ומתחילים להוציא דברים מהקשרם, הם הולכים להתייעצות עם רופא והרופא נותן תרופה כי הוא רוצה לעזור ולא ממש מכיר את המטופל ומבין שמדובר בהקצנה, התרופות מחמירות את המצב או שהן לא מחמירות אבל בראש האדם החרדתי הן כן מחמירות כי הוא קרא את תופעות הלוואי האפשריות וכך גם החרדה מחריפה.

    לכן, חשוב מאוד להגיע לטיפול ולעצור את הכדור מלגדול, לטפל בשורש הבעיה וגם בהקלה על החרדה עצמה על ידי דיקור סיני וצמחי מרפא וגם עם תוספי תזונה נוספים ולעשות תהליך שבסופו יש ריפוי.

    כן! ריפוי בהחלט אפשרי.

    נסיון בטיפול בחרדות

    זה יותר מ 20 שנה שאני מטפל באנשים בתופעות שונות ובמצבים שונים. לעיתים מטופלים מגיעים רק לטיפול בחרדות ולפעמים מבקשים באופן ספציפי דיקור סיני נגד חרדות ופעמים רבות, מטופלים מגיעים במטרה לרפא בעיה פיסית, אבל ברקע יש גם חרדה שחשוב מאוד לטפל גם בה. במקרים רבים "הורגים 2 ציפורים במכה" כלומר, ניתן לטפל במקביל גם בבעיה הפיסית וגם בחרדות ובבעיה הרגשית.

    לאחר שעזרתי למאות מטופלים להביא את עצמם לריפוי במצבי חרדה, עם זה על ידי טיפול בדיקור סיני בלבד או שילוב של דיקור עם צמחי מרפא, אני משוכנע שגם לך אני אוכל לעזור.

    אשמח להיפגש ולהפגיש לכם את הרפואה הסינית ולעזור לכם לשפר את איכות חייכם מקצה לקצה.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support