חרדה ורמה אנרגטית נמוכה

    גל (בן 34) – חרדה ורמה אנרגטית נמוכה

    גל הוא איש עסקים מצליח, בעל חברה פרטית, רווק, לבוש בטוב טעם ונאה. לפני 12 שנים היה בהודו ולראשונה בחייו ניסה חשיש בשתייה שלקח מנהג ריקשה.

    גל (בן 34) - חרדה ורמה אנרגטית נמוכה

    גל הוא איש עסקים מצליח, בעל חברה פרטית, רווק, לבוש בטוב טעם ונאה. לפני 12 שנים היה בהודו ולראשונה בחייו ניסה חשיש בשתייה שלקח מנהג ריקשה

    לאחר שעה התחיל להרגיש כיווצים בכל הגוף, פעימות לב מואצות, תחושה שבכל רגע הראש עומד להתפוצץ והוא ימות. תחושות אלו היו מלוות בצעקות, בכי והיסטריה ונמשכו קרוב ליממה. מאז חייו השתנו לחלוטין, שמחת החיים נעלמה, הוא חרד לחייו, דכאוני וקשה לו לנהל חיים שלווים ורגילים.

    טיפולים:

    בטיפול הראשון הייתה לי מטרה לחזק ולמרכז מאוד את גל בשל הטראומה שהוא עבר (למרות שהיא הייתה לפני שנים רבות עדיין הורגש בדופק חוסר יציבות, לכן בחרתי 2 נק' שבונות מאוד את יסוד האדמה גם דרך חמשת האלמנטים וגם דרך האנרגיה העמוקה:

    DA LING)-PC-7,(TAI BAI)-SP-3)

    לטיפול השני, הגיע גל אחרי שבועיים עם תחושה של התקדמות ושלווה, שלא חווה בעבר והעיר לי שלא תיאר לעצמו שאחרי טיפול אחד זו תהיה הרגשתו. בדופק הורגש בבירור סוג מסוים של פסולת אשר תקוע עמוק במערכת הדם. מטרת הטיפול הייתה לנקות את הדם מהפסולת (חשיש):

    FENG FU-GV 16 – בטכניקת פיזור

    JIA/SHANG JU XU) ST-37/39)

    לאחר 10 ימים, התקשר גל בשעת ערב מאוחר וקולו מעט נרעש ומפוחד:

    "זיו, אפשר לשאול שאלה?". "כמובן", עניתי. "לפני יומיים יצאה לי פריחה במקומות רבים בגוף! היא מגרדת וכואבת ובעלת אופי שלפוחי, האם יש קשר בין הטיפול לפריחה?"

    כמובן, עניתי ובקולי שמחה מעורבת עם צער על כאבו. אחת הדרכים של הגוף לשחרר פסולת מעצמו היא דרך העור, ככל שהפסולת גדולה ועמוקה יותר, כך הכאב והגרד חזקים יותר. ביקשתי מגל להיות סובלני ולחכות עד הטיפול הבא, ללא שום התערבות תרופתית.

    מספר ימים אחרי השיחה נפגשנו לטיפול שלישי. הפצעים כמעט והחלימו, הם לא כואבים ולא מגרדים והפסיקו להטריד אותו , אבל משפטו הראשון היה מבחינתי החדשות הטובות ביותר: "אני מרגיש בן אדם חדש". חיוך גדול עלה על פניי ועל פניו של גל.

    מאז, אנחנו ממשיכים להיפגש אחת לחודש, הרגשתו של גל התהפכה מקצה לקצה. בזמן מאוד קצר הוא הפך מאיש חרד, מדוכא ולא מאוזן לאדם מאושר וחיוני.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support