טניס אלבו / גולף אלבו

    תופעה זו נקראת מרפק טניס מכיוון שטניסאים מקצוענים מאמצים רבות את המפרק הזה ובעקבות שימוש יתר נוצרת דלקת מקומית באזור המרפק החיצוני.

    תופעה דומה אך פחות שכיחה היא דלקת וכאבים בצד השני של המפרק. יש אשר קוראים לתופעה גולף אלבו GOLF ELBOW מכיוון שהתנועה בחבטת הגולף מאמצת במיוחד את מפרק זה.

    איך ואיפה מרגיש טניס אלבו / גולף אלבו?

    ברוב המקרים בפרקטיקה, מגיעים אנשים רבים עם כאבים מסוג זה ואבחון של טניס אלבו, בלי קשר לשימוש יתר במפרק או משחק טניס/ גולף. לאחרונה, יותר ויותר אנשים מגיעים למרפאה עם התופעה בעקבות שימוש יתר במפרק כף היד במחשב. בעקבות מאמץ לא נכון של כף היד, נצורת דלקת גם במפרק המרפק.

    הכאב מורגש באזור המרפק או לאורך היד עד אצבעות הידיים (אצבע האמה או האצבע המורה). הכאב יכול להופיע לאורך כל היום והלילה או רק בשימוש היד.

    מהו ימליץ לי האורטופד?

    אורטופד ברוב המקרים של טניס אלבו, יציע להפסיק את הפעילות אשר גרמה לכאב (ברוב המקרים אין פעילות כזאת), בנוסף, ימליץ האורטופד ברוב המקרים על כדורים נוגדי דלקת ובמידה והם לא עוזרים, ימליץ על הזרקת סטרואיד (קורטיזון) במקום (חייב להזכיר שקורטיזון הוא חומר חזק ביותר שעלול לגרום לתופעות לוואי לא נעימות). במקרים מסוימים, פיזיותרפיה יכולה להועיל.

    כמעט ב 100% מהמקרים, נראה חזרה של הכאבים לאחר מספר שבועות או חודשים, למרות הטיפול התרופתי והפזיוטרפי.

    רפואה סינית עוזרת פלאים

    במרפאה, אני עד לעשרות מקרים דומים אשר קיבלו את כל סידרת הטיפולים הפיזיוטרפים וכל סדרת הכדורים המומלצת והבעיה חזרה ואף החמירה.

    מניסיוני הרב, בתחום האורטופדיה ברפואה הסינית, ואחרי שנים רבות של עבודה עם ספורטאים, אגיד בלב שלם, שבעזרת דיקור סיני בלבד, ניתן לטפל בבעיה ביעילות מושלמת ללא חזרה של הסימפטומים, בכל גיל!

    הטיפול ברפואה סינית מורכב משלושה חלקים:

    1. בשלב הראשון, מחזקים את מערכת החיסון (היא זו אשר אמורה לטפל בדלקת שנוצרה במפרק).
    2. בשלב השני, נטפל ישירות במפרק הכואב.
    3. בשלב השלישי, נטפל בגורם (חוסר איזון) אשר גרם לבעיה וכך מונעים את חזרת הדלקת בעתיד. כל זאת בעזרת דיקור סיני בלבד.

    במקרים בודדים בלבד, נשתמש בצמחי מרפא לחיזוק בשלב הראשון, לתקופת זמן קצרה ביותר.

    נשמע פשוט? אולי מידי פשוט? אבל זו העובדה בשטח. למה לסבול חודשים רבים, למה להשתמש בתרופות מזיקות, אם אפשר להשתמש בכלי כל כך פשוט וכל כך יעיל, מוזמנים אלי לקליניקה לדיקור סיני בשרון לטיפול

     

     

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support