פוליפים ונודלות במיתרי הקול

    VOCAL CORD POLYPS\ NODULE – פוליפים ונודלות במיתרי הקול

    גדילה לא סרטנית על מיתרי הקול המתפתחת כתוצאה משמוש יתר בקול, צעקות מרובות, שירה מאומצת אלרגיה כרונית, רפלוקס של הקיבה או שאיפה כרונית של חומרים הגורמים לגירוי כמו עישון, עשן תעשייתי וכו'. מתבטא בצרידות ובדיבור מתנשף. הטיפול המקובל היום הוא ניתוח להסרת הגידולים (כמובן שיש לבדוק האם הגידול הוא סרטני) ובנוסף יש ללמוד מחדש איך להשתמש נכון עם הקול.

     

    הטיפול

    הטיפול המקובל היום הוא ניתוח להסרת הגידולים (כמובן שיש לבדוק האם הגידול הוא סרטני) ובנוסף יש ללמוד מחדש איך להשתמש נכון עם הקול.

     

    הטיפול ברפואה הסינית

    הרפואה הסינית יכולה ברוב המקרים לטפל בפוליפים, אך לא תמיד בנודלות. אך, אחרי הוצאתן של הנודלות יש צורך למנוע את חזרתם שנית וזאת ע'י ההבנה המערכתית של האדם בכלל ובפרט וטיפול בחוסר האיזון שגרם בראשונה להופעת הנודלות. (לא כל מי שיהיה חשוף לגורמי הסיכון – יהיה לו נודלות/ פוליפים ולעיתים רואים מצבים בהם אין חשיפה לעשן, אין שימוש יתר בקול, אין רפלוקס ועדיין יש נודלות/ פוליפים).

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support