רפואה סינית וטיפול במחלת הנשיקה

    לאחרונה, ניתן להבחין בקליניקה מקרים לא מעטים של מחלות מפתיעות שמגיעות גם לצעירים וגם למבוגרים לאחר מספר שבועות לאחר חיסון לקוביד. אני לא משוכנע וקשה להוכיח האם מדובר בתופעת לוואי של החיסון, אבל העובדה היא שיש הרבה יותר מקרים של מחלת הנשיקה – ebv "הבן דוד"- cmv וגם מקרים לא מעטים של הרפס זוסטר (שלבקת חוגרת).

    הפעם אשתף מקרה שטופל בקליניקה על ידי דיקור סיני וצמחי מרפא סינים, של בחורה צעירה שחלתה במחלת הנשיקה שלושה שבועות לאחר החיסון השלישי.
    הוריה של ג' בת 22 התקשרו שאטפל בה ממש לאחר יומיים שהתחיל חום גבוה, כאבי גרון וכאבי ראש וחולשה. כמובן שלא מדובר בטיפול בכאבי ראש או כאבי גרון רגילים וכבר בשיחה הטלפונית היו בדיקות שהעידו על מחלת הנשיקה.

    לאחר השיחה הראשונה והאבחנה מיד נרשמה פורמולה של צמחי מרפא שניתנה כבר יום למחרת ולמשך שלושה ימים.
    במקביל גם המלצתי על תוספי תזונה שונים כמו ויטמין סי וויטמין די ואבץ.
    לאחר שלושה ימים, לשמחת כולם הכאבים הגדולים בגרון והחום ירד כתוצאה מלקיחת הצמחים ושיניתי פורמולת צמחים שמטרתה הפעם לשפר את תפקודי הטחול, הכבד ומערכת החיסון.

    לאחר מספר ימים ג' הגיעה לקליניקה גם לקבל טיפול של דיקור סיני ובסהכ גמרה את המחלה וכבר חזרה לשיגרה לאחר שבועיים.

    כידוע, מחלת הנשיקה יכולה להיות מאוד קשה ומאוד עקשנית וגם כאלה שסבלו ממנה חודשים רבים. שמחתי לעזור ולקצר את זמן המחחה וזמן הסבל בצורה משמעותית.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support