רפואה סינית טיפול בילדים ונוער חרדה ודכאון

    כמו שכבר כתבתי בעבר, רפואה סינית יכולה לעזור בהרבה מקרים הקשורים במחלות ויראליות וחיידקיות. רפואה סינית יודעת לתת כלים למנוע ולחזק את המערכת החיסון ובנוסף גם להקל על רמות דלקת שונות, תופעות כמו שיעול או כאבי גרון וחולשה. לכן לרפואה הסינית יש מקום חשוב במניעת התדרדרות והקלה למחלת הקורונה לכל שלביה, במקביל לטיפול הרפואי.

    נכון, ברוב הגדול של תחלואת הקורונה אצל ילדים ונוער, המחלה עוברת יחסית בקלות. אבל ההנחיות וההגבלות גורמות לסבל רב לילדים ולבני נוער שמוצאים עצמם שעות רבות נטולי מסגרות, שיגרה וחברה שכל כל נחוצה להם.

    ש' הוא נער מתבגר בן 14 וחצי שאחד הדברים היחידים שהיו מורידים ל ש' את רמות הסטרס, רמות החרדה והתקפי הזעם (נער בסיכון) הוא ספורט וקבוצת הכדורסל שבישובו. זו היתה הפינה שקיבל בה תשומת לב, אהבה והרבה חברים.
    הבגרים הממושכים וכניסתו 4 פעמים לבידוד פלוס הפסקה ארוכה במסגרות הלימודים והכדורסל, גרמו ל ש' להתכנס בתוך עצמו והוא החל לצרוך סמים ואלכוהול.
    ההורים קלטו זאת רק לאחר מספר חודשים והחליטו להתחיל טיפול ברפואה סינית (אימו היתה מטופלת שלי) במקביל לטיפול פסיכולוגי.

    מאוד התחברתי ל ש' שהזכיר לי מעט את עצמי ומעט את בני.

    רפואה סינית יעילה מאוד גם במקרים של תופעות רגשיות ונפשיות כגון דכאון וחרדה ולא רק במקרים פיסיים כמו כאבי ראש או כאבי גב.
    התחלנו להיפגש לטיפולי דיקור בשילוב עם צמחי מרפא ותוספי תזונה וכמובן במקביל לטיפול פסיכולוגי.

    כספורטאי מצטיין, ש' לקח את כל התהליך כאתגר וחזר אל עצמו די מהר.
    כל כך שמח שהוריו הצליחו להגיע אליו בזמן ולהחזירו לתפקוד מלא לחלוטין.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support