"איך בוחרים מטפל בדיקור?…" – מכתב המלצה ממטופלת- א'

    איך בוחרים מטפל? שואלים חברים, בודקים פרסומים, לפעמים שומעים על הבעל של האחות של הבן דוד של השכן. הוא ניסה את כולם עד שהגיע למרפא מישוב מרוחק שעזר לו עם בעיה שלא נדע מצרות. מטפל אחד לוקח 600 ש"ח לאבחון ראשוני אך ההיא שחזרה זה עתה מעבר לים לוקחת 150 ₪ ל 50 דקות טיפול פלוס טלפונים והתייעצויות.

    אך אם היא לוקחת כל כך מעט מה היא כבר שווה? ואיזה ניסיון יש לה? יש תעודות על הקיר? ההוא גם מרצה אמרת? וזה מהישוב המרוחק רוצה גם בדיקות רפואיות??? לבסוף, יש לך רשימה של מטפלים ארוכה די כדי לפתוח בית חולים הוליסטי עם סניפים בעוד שלושה ערים בפריפריה. עכשיו מתחיל אלימינציה. טוב, אם ההוא לא עונה לטלפון סימן שהוא לא מתאים לי….

    אצלי, התהליך היה קצת אחר. אחרי ביקורים אצל רופאים ומטפלים שונים ומשונים משך מספר שנים החלטתי לפנות לרופא הגדול מכולם. מכיוון ששעות הביקור של הבורא לא היו ברורות לי בקשתי ממנו שיבחר בשבילי שליח שיוכל לעזור לי. אני לא זוכרת מה הקלדתי במלבן הידוע של גוגל אך הגעתי לאתר של זיו. כל כך התרשמתי מההשקעה שלו באתר. בן אדם שמוכן לתת מידע חשוב גם לאנשים שאינם משלמים לו, זה בשבילי סימן למטפל שבאמת רוצה לעזור.

    הסתכלתי על התמונה שלו. ראיתי שהוא איש משפחה. יופי. אחריות. כל כך צעיר עם כל כך הרבה ניסיון? ואולי זה לא הגיל שמשתקף מתמונתו אלא ענווה ותמימות הנדרשות כדי להיות שליח אמיתי? אחרי שפגשתי את זיו הבנתי כמה שזה נכון.

    השארתי לו הודעה. לא רק שחזר אלי באותו היום אלא היה מוכן לשוחח איתי ולענות על כל השאלות המעצבנות שלי בארך אפיים וברוגע המעוררים הערצה אמיתית.

    אני כבר שנה וחצי בטיפול אצל זיו וכל מה ששערתי לפני שפגשתי אותו הוכח כאמת לאמתו, ועוד הרבה יותר. זיו מקשיב.לכל מה שהמטופל אומר. מקשיב לעיניו, לטון דיבור, להופעה ולבסוף כמובן לדופק.

    הוא מתמצא בכל כך הרבה תחומים ובתוספים הטובים ביותר בשוק. איננו מזלזל בשיטות טיפול השונות משלו וזה כולל רפואה קונבנציונאלית. העובדה שזיו יודע לקרוא תוצאות של בדיקות אף טוב יותר מרופא מאוד הרגיע אותי.

    כמה שזה ישמע מוזר אחד הדברים שהכי מוצא חן בעיניי אצל זיו זה היכולת שלו לאומר "אני לא יודע". איננו מתיימר לדעת הכול ואיננו מעודד תלות של המטופל במטפל, אלא ההפך הגמור, דרכו לעודד את המטופל לטפל בעצמו…עם קצת עזרה כמובן.

    אז מדוע אני כבר שנה וחצי אצלו אתם שואלים? הגעתי אליו עם כל כך הרבה בעיות שמטפלים אחרים אמרו לי שגם אם אבוא אליהם פעמיים בשבוע לא יצליחו לעזור לי.

    האם זיו עוזר לי? תשאלו את בעלי. הוא רואה לפניו אישה אחרת לגמרי. הוא בעצמו לא האמין בכל ה"תקיעה של סיכות" והוא גם לא ממהר לטפל בעצמו.

    כאשר הוא התקשה ללכת בגלל דורבן ברגל המקום האחרון שחשב לפנות אליו היה מקום "שתוקעים".

    זה באמת עוזר לאשתו אך איך "סיכות" המיועדות לטפל בכליות יעלימו דורבן??

    בספקות גדולים נענה לנדנודיי אשתו והגיע גם הוא לטיפול בדיקור סיני אצל זיו.

    תוך מספר מועט של טיפולים הבעיה נפתרה!!

    יש לציין שהזמינות של זיו בטלפון מקנה הרבה בטחון המזרז כמובן את תהליך הרפוי! חדר הטיפולים נעים, נקי ומזמין, בחדר ההמתנה כורסאות, מים לרוויה וספרים ועיתונים לעיון ולקריאה (אך, לא יוצא ליהנות מכל זה כי שעה אצל זיו זו שעה).

    יכולתי להמשיך אך אינני רוצה להביך. לא רק ממליצה בחום, ממליצה באהבה.

    למרות שעברתי לגור בצפת אני לא מוותרת על זיו, מקפידה להגיע אליו פעם בשלושה שבועות לקליניקה בקדימה.

    כמה טוב לדעת שיש למי לפנות. תודה לבורא עולם שהפנה אותי אל זיו.

    בברכת שנה טובה ובריאות

    א.

    נ.ב. לשאלות ניתן לקבל את הטלפון שלי מזיו .

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support