נוזלים באוזניים ומניעת ניתוח כפתורים

    לפני כ-3 שנים, בבדיקת שמיעה שגרתית הסתבר שבני היקר שומע בערך 30% מהיכולת שלו בעקבות נוזלים באוזנים.
     הרופאים, בלי להניד עפעף, החליטו שהילד צריך ניתוח לניקוז נוזלים ומהר מהר, והפחידו ואמרו שאחרת הוא לא ידבר כמו שצריך. בלי לחכות לתגובה ממני החלו עם הוראות לפני ואחרי ניתוח. נראה לכם? בשום פנים ואופן לא אנתח אותו! התנגדתי בכל תוקף, בטח לא לפני שאנסה את כל הטיפולים המשלימים העומדים לרשותי. 
     
    תודה לאל הראשון שהגענו אליו היה זיו. הוא לא רופא – הוא מטפל שיכול לרפא, כך הוא הציג את עצמו. בהתחלה הייתי סקפטית. איך הילד ייתן לו לטפל עם מחטים? אבל זה קרה, הטיפולים בדיקור סיני עברו חלק בנוסף לפורמולת של צמחי מרפא שהתאים לו במיוחד –  תוך 3 חודשים בלבד השמיעה חזרה אליו.
     הוא החל לנגן על פסנתר! 
    המורה, שלא ידעה שעד לפני מספר חודשים הוא לא שמע כמעט כלום, אמרה שיש לו שמיעה טובה מאוד. צחקתי וסיפרתי לה על זיו הקוסם.
     
    גם אני הזדקקתי לזיו – ביום בהיר חום הגוף שלי ירד דרסטית ורגליי וידיי נרדמו. פגישה אחת הספיקה אצל זיו כשגילה בבדיקת דופק, שפשוט חטפתי וירוס. בסוף הטיפול חזרתי לתפקוד מלא. כמו קסם שלא מפסיק להפתיע.
     
    ביתי היקרה סבלה מכאבי אזניים במהלך נסיעות לצפון. כאבים חזקים מלווים בצרחות, זיו טיפל, כמו שזיו יודע לטפל.
     
    אז…. זיו היקר!! תודה רבה על הטיפול המסור, על ההדרכה, ההקשבה והבריאות שאנו נהנים ממנה עד היום!
    אני והילדים בריאים וחזקים, ואנחנו בהחלט זוכרים לך חסד נעורי :-).
     
     
    לפני שמחליטים החלטות שיש להן השלכות כמו ניתוח אזניים שישאיר את הילד עם נכות לכל החיים – נסו את הטיפול הזה, זה שווה את המאמץ ואת הכסף.
     
    תודה  תודה ותודה!!
    פנינה לוי מרעננה
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support