דיקור סיני כפתרון לאלרגיות. המלצה ממיכאל

    הגעתי לזיו לאחר מספר חודשים שבהם כדורי האלרגיה שלקחתי במשך כשנה הפסיקו להשפיע. חזרתי לסבול מאיכות חיים ירודה בה אני לא ישן טוב בלילות וכל הזמן נשמע מנוזל ודומע בעיניים.
    לזיו הגעתי במקרה, בעקבות שיטוט באינטרנט ונתקלתי באתר שלו, אני מאמין ברפואה אלטרנטיבית, אך עקב ניסיונות שכשלו בעבר הייתי מאוד סקפטי וביקורתי.

    הטיפול החל בשיחת היכרות מעמיקה שבה קיבלתי את התחושה שזיו פועל ממקום אמיתי של טיפול ושל סיבות נכונות של המטופל לפנות לטיפול.
    התחלנו תהליך של טיפול ברפואה סינית, הכלל טיפולי דיקור סיני, צמחי מרפא והכי חשוב מבחינתי ליווי אישי ומכווין שממש נותן כיוון ומוטיבציה לפתור את הקשיים.

    לאחר כמספר חודשים של טיפול, מצאתי את עצמי נקי, מכל הבחינות, אין אלרגיה (עבר כאילו לא היה), חזרתי לאכול בצורה מאוזנת ולהיות פעיל יותר גופנית וכמו כן פתרתי הרבה סוגיות בחיים עם עצמי.
    חשוב לי להדגיש שהטיפול מבחינתי הגיע כמכלול שמעבר לטיפולים הפיזיים כלל גם מתן ידע, כלים וליווי קואצ'רי שפשוט סלל לי נתיב ברור ליעד.

    ממליץ בחום לכל אחד גם מי שלא סובל מבעיות מיוחדות, תמיד יש מקום לאיזון.
    ובייחוד לסקפטיים, תוסיפו לסטטיסטיקה פלוס אחד על טיפול שעובד במאה אחוז 🔥

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support