דלקות אוזניים חוזרות ומניעת ניתוח כפתורים לירדן המקסים

    זיו היקר,

    כבר 7 חודשים שירדן מגיע אליך אחת לשבועיים-שלושה לטיפול של דיקור בקליניקה בהוד השרון, כשהגענו אליך הוא היה בן שנה וקצת (כיום בן שנה ו-9) והיום שאלתי אותך אם אתה זוכר מה אמרתי לך בשיחת הטלפון הראשונה שלנו.

    הגענו בעקבות המלצה של רופא הילדים שלנו, ד"ר יערי הנפלא, ולאחר שירדן סבל מדלקות אוזניים חוזרות ונשנות ללא הפוגה ביניהן, טיפולי אנטיביוטיקה שכבר לא הואילו ועל המסלול הבטוח לניתוח כפתורים. אנחנו למודי ניסיון כיוון שהבת האמצעית שלנו עברה את אותה הדרך עד שבגיל שנה ותשעה חודשים עברה את הפרוצדורה של ניתוח כפתורים. מבחינתי, זה היה בלתי נמנע גם במקרה של ירדן, אך מאחר והיה קטן מדי לניתוח כפתורים (ממליצים לא לנתח לפני גיל שנה וחצי), הציע יערי שבחודשים הנותרים אנסה לטפל בירדן באמצעותך, ברפואה סינית ובדיקור.

    אמרתי את זה לו ואמרתי גם לך בשיחת הטלפון הראשונה שלי שאני לא במיוחד מאמינה בטיפולים האלו, שאני סקפטית אם זה יעבוד אבל מאחר וד"ר יערי המליץ – התרצתי, בתגובה ענית שזה בסדר גמור מבחינתך כי ככל שהמטופל (או אמא שלו ) יותר סקפטי בתחילת הדרך, כך ההוכחה בדבר הצלחת הטיפול יותר מספקת…

    אז בהתחלה הגענו פעם בשבוע, היו הרבה חששות, גם מהדיקור, גם מהשינוי התזונתי שהבנו שנצטרך לבצע, וגם מהטיפול בצמחים שדרש מעט נחישות מצידנו, אבל ליווית אותנו מתחילת הדרך במקצועיות ובסבלנות רבה, עם גישה מדהימה לירדן והרבה ביטחון בתהליך. הבטחתי לך שחרף הסקפטיות אני מושקעת בזה לגמרי ומבחינתי אעשה הכל כדי לתרום להצלחת הטיפול ושמחתי לגלות שירדן בכלל לא נבהל מהמחטים, שהשינוי התזונתי היה מבורך ושהטיפול בצמחים אפשרי לגמרי אם עושים זאת בדרך הנכונה.

    אפשר לומר שהשיפור אצל ירדן היה מיידי. הוא יצא מהלופ של דלקות האוזניים וגופו החל להתחזק ולרפא את עצמו. יחד עם זה הגיעו קפיצת גדילה פיזית ומנטלית, כי ילדים שסובלים מדלקות אוזניים כרוניות נוטים להאט את קצב ההתפתחות, והרגשנו שירדן פשוט פורח, והכי חשוב – מאז שהתחלנו את הטיפול אצלך – לא הייתה לירדן אף דלקת אוזניים שדרשה אנטיביוטיקה! בעיניי זה מדהים! וזה שינוי חד כל כך מהמצב בו היה כשרק הגענו אליך בשביל לטעון שזה מקרי.

    אז אני שמחה להגיד שהגעתי סקפטית ויצאתי מאמינה! הרווחת בכבוד את האמונה שלי בתהליך ובדרך וכיום אני ממליצה בחום רב לכל אמא שמספרת לי על דלקות אוזניים כרוניות לפתוח את הראש ולתת צ'אנס, כי הבריאות של הילדים שלנו שווה את זה.

    תודה על הכל!

    נטלי וירדן ביוקאורל

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support