דנה משתפת ומרגשת בחוויית הטיפול הראשון עם דן לצורך טיפול בדלקות ונוזלים באוזניים

    חייבת לשתף! 

    לא סיימנו את התהליך ואנחנו ממש לא באמצע הדרך, אבל הייתי חייבת לספר ולשתף את כולם בחוויה שעברנו, אני, יריב בעלי וכמובן דן הבן שלנו בן 4 וחצי.

    הגענו לזיו בשביל לעשות טיפול לדן שסובל כבר די הרבה זמן מדלקות אוזניים חוזרות ונשנות בשילוב עם נוזלים באוזניים. היינו כבר אצל הרבה מטפלים ברפואה משלימה וגם עברנו מספר רופאים מומחים אבל חוויה כזו במפגש ראשון אף פעם לא חווינו. 

    זיו הכין אותנו למפגש יחסית ארוך וחששנו שלדן לא תהיה סבלנות וגם חששנו שהוא לא ירצה לעשות דיקור ויבכה וישתולל כמו שבדרך כלל הוא עושה במפגש עם מטפלים או רופאים או אחיות (הוא די היסטרי 🙂 ).

    הטיפול עבר כל כך מהר וכל כך בכיף גדול שלא רצינו בסוף לעזוב את הקליניקה אבל הכי חשוב זה דן! דן יצא מהקליניקה ובמשך שבוע שלם לא הפסיק לדבר על החבר החדש שלו. היום אני מבינה את משמעות המילה מומחה. באמת עברנו כולנו הרבה סוגים של מומחים אבל היום נפל האסימון והיום אנחנו באמת מבינים את משמעות המילה בפרקטיקה. 

    תקשיבו, זו פשוט אומנות! אין לי מילים לתאר את גודל הכישרון והחדות והיכולת של זיו ליצור קשר ואמון בזמן כל כך קצר ( וזה כל כך חשוב במיוחד עם ילדים )

    מה לא היה שם? הכל באופן טבעי וזורם כאילו אנחנו כבר מכירים שנים רבות. 

    הומור

    משחק

    שירים

    חיקויים 

    אהבה

    אכפתיות 

    מקצועיות 

    חדות

    צחקנו המון

    קסמים

    ציורים על היד

    הפתעות

    ודיקור בשלוש נקודות תוך כדי סיפור מרתק על דוב פנדה והבמבוק שהוא אוהב לאכול.

    יריב ואני עדיין בשוק. 

    לאחרונה נפלנו על מספר בעלי מקצוע לא מקצועיים ולא נחמדים וכבר התחלנו לאבד אמון באנשים. נפגשנו גם עם הרבה מטפלים טובים, אבל שילוב כזה של מקצועיות, אופי וכשרון עוד לא נתקלנו. 

    המפגש עם זיו עשה לנו סוויץ' והחזיר אותנו לתמימות של פעם.

    שוב , אנחנו רק אחרי טיפול אחד בלבד ועדיין לא רואים תוצאות אבל רק רציתי לשתף מהלב את החוויה שעברנו ובטוחים שעם התחלה כזו התוצאות יגיעו במהרה.

    כרגע, דן מחכה למפגש הבא, קם בבוקר ושאל מתי שוב נלך לבית של זיו? (שזה הקליניקה כמובן) ומתי זיו יצייר לי שוב פנדה על היד? 

    איזה כיף!!! 

    מחכים כבר למפגש הבא

    ככה צריך להרגיש אחרי פגישה עם רופא או מטפל שמתמחה בילדים :-):-)

    דנית, יריב ודן קפלן

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support