הורדת כולסטרול ללא תרופות

    א' בת ה 65 היא אמא וסבתא גאה ל 6 נכדים ונכדות. הגיעה אלי בחשש גדול ובתקווה לעזרה בהורדת כולסטרול ושומנים מהדם.
    לא' יש נטיה משפחתית לכולסטרול, התקפי לב וגם בצער רב מוות כתוצאה מאירועי לב ובנוסף גם נמצאת בחשש גדול להמשיך עם התרופות שנתן הרופא להורדת הכולסטרול מכיוון שהתרופות גרמו לה לתופעות לוואי רבות כגון כאבי שרירים, בחילות וחולשה.
    כמטפל, אין לי זכות להתערב בטיפול התרופתי שנתן הרופא ולכן אני משאיר החלטות אלה למטופלים ולרופא ביחד, אך במקרה זה, א' החליטה על דעת עצמה להפסיק את התרופות ולתת צ'אנס לטיפול ברפואה הסינית לתקופה של מספר חודשים.
    הכיוון היה לנסות להוריד את המדדים ולהיות במעקב עוד 3 או 4 חודשים ומשם להמשיך הלאה ולהחליט.
     
    הטיפול העיקרי בא' היה בעיקר דיקור סיני בשילוב עם תזונה יחסית מוקפדת. בנוסף המלצתי לא' על מספר תוספי תזונה וצמחי מרפא, אך א' החליטה בשלב הראשון להתמקד התזונה ובדיקור.
     
    לאחר 3 חודשי טיפול, ניגשה א' לבדיקות הדם ברגשות מעורבים של פחד ותקווה. להפתעת א' ולשמחת הרופא, התוצאות השתפרו פלאים! הכולסטרול ירד, ldl ירד באופן מרשים ואף בלוטת התריס נכנסה לסוגריים והפכה את עצמה לתפקוד תקיןץ
    הרופא שמח מאוד מאוד בשביל א' וביקש להמשיך את התרופות. אמר שהוא בעצמו לא ראה תוצאות כל כך חיוביות מתרופות בזמן קצר. א' סיפרה ושיתפה אותו רק לאחר מכן שהשיפור נעשה בעזרת הטיפול ברפואה הסינית ללא התרופות….
     
    המקרה של א' אינו חריג בקליניקה. ניתן ורצוי לפני התחלת שימוש בתרופות שעלולות גם להזיק (במיוחד בגיל צעיר) לנסות תחילה דרכים טבעיות ולתת הזדמנות לגוף לעשות את העבודה באופן טבעי וללא התערבות חיצונית.
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support