מניעת ניתוח כפתורים בעקבות נוזלים באוזניים

    הגענו לזיו כאשר דניאל היה בן כשנה וחצי ולאחר שאובחן עם נוזלים באוזניים והומלץ לנו לקבוע לו ניתוח כפתורים. באותה עת, התפתחות השפה של דניאל הייתה מאוחרת וחששנו שהנוזלים באוזניים הם אחד הגורמים לכך, אך גם חששנו מביצוע ניתוח ורצינו לנסות ולמצוא פתרון אלטרנטיבי. בנוסף באותה תקופה דניאל לא אכל טוב, הרבה לחלות וכל כמה שבועות נעדר מהגן.
    החל מהפגישה הראשונה, זיו ידע בדרכו המיוחדת איך לגשת אל דניאל ולגרום לו לשתף איתו פעולה.
    כל מפגש לווה בחיוך, שיר מוכר וציור צבעוני על היד או הרגל שהקסימו את דניאל והפיגו את הפחד מהדיקור.
    בנוסף לדיקור סיני, זיו אף המליץ לנו על שינוי תזונתי (אף שלא תמיד הצלחנו ליישם) והרכיב לדניאל תמצית מיוחדת בהתבסס על השינויים התקופתיים במצבו.
    במהלך השנתיים שבהם הגענו לזיו, בעיית הנוזלים באוזניים נעלמה כמעט כליל והיום השמיעה של דניאל תקינה לחלוטין. הוא התחזק, פיתח תיאבון ומרץ והפך לילד פעיל ותקשורתי.
    לאורך כל תקופת הטיפול, זיו נסך בנו בטחון בדרכו השלווה והמקצועית, וליווה גם את דרכנו כהורים צעירים הלומדים לקבל ולכבד את קצב ההתפתחות של ילדם, תוך ראייה הוליסטית ושיח ישיר וכנה שמאתגר את תפיסתנו על הורות ועל טיפול.
    אין ספק שזיו הוא מטפל מוכשר ומיוחד ונשמח מאוד להמליץ עליו לכל מי שנדרש לטיפול והכוונה שמעבר לרפואה המערבית השגרתית.
    בהערכה רבה, מיכל ואסף יחזקאל
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support