חוסר שליטה בצואה

    כפיר (בן 10) – חוסר שליטה בצואה

    כפיר נכנס למרפאתי בבהלה גדולה, אמו סיפרה שפגשו בכלב מחוץ למרפאה וכפיר מאוד פוחד מכלבים. גופו של כפיר צנום ,הוא מופנם, שקט ומנומס להפליא.

    כפיר נגמל מחיתולים כבר בגיל שנה וחצי אך בגיל 3 עברו על כפיר מספר שינויים בחייו, אמו נכנסה להריון נוסף, הם עברו לדירה חדשה והוא עבר 2 ניתוחים בשיניים (בהרדמה מלאה) בעקבות ריקבון מתקדם של 4 השיניים הקדמיות והטוחנות.

    המקרים של חוסר השליטה בצואה קורים בבית הספר (מפריע מאוד מבחינה חברתית), בבית (באמצע קריאת ספר) , אבל לא באמצע הלילה. בנוסף, כפיר הולך לשירותים אחת ליומיים ומרגיש קושי רב ביציאה וחוסר התרוקנות.

    מלבד זאת, כפיר הוא ילד בריא מאוד, כמעט אף פעם לא חולה.

    טיפולים:

    עם חשש גדול ומבט לעבר אימו, נשכב כפיר ללא התנגדות ושכנועים על מיטת הטיפולים.

    בטיפול הראשון, דקרתי 2 נקודות למשך 10 דקות בלבד:

    PIAN LI)-CO-6 ,(FU LIU)-KID-7)

    שתי הנק' יחד עושות תנועה של צ'י לכיוון הכליות ומאזנות את האדמה (כשיסוד האדמה נחלש אנשים נוטים לחלות במחלות בתקופות של שינויים ומעברים).

    הטיפול השני, נערך לאחר שבועיים, הכליות היו כבר לא חלשות אבל רכות מידי, היו לכפיר רק 4 "פספוסים" במשך השבועיים. בחרתי לדקור 2 נק' שוב:

    TAI XI)-KID-3) – בטכניקה של פיזור

    YIN QU)-KID-10) – בטכניקה של חיזוק

    במפגש השלישי, התגובה של כפיר ואמו הייתה נפלאה. במשך שבועיים שלמים לא היה שום "פספוס", דבר שלא קרה מגיל 3. הדופק של הכליות הרגיש נהדר והמשכתי להתמקד במקור הבעיה שוב בחרתי לדקור 2 נק':

    QI CHONG)-ST-30 ,(DA HENG)-SP-15)

    כפיר הגיע לעוד 2 טיפולים , המצב המשיך להשתפר, ולשמחתנו "הפספוסים" לא חזרו !

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support