כאבי גרון חוזרים בעקבות סטפטוקוק וכאבי בטן שחלפו

    שמי שגית ,בדרך כלל אני לא נוהגת לכתוב המלצות אבל כשזה נוגע בילדים שלנו הרגשתי חובה לשתף ולהוקיר תודה, על טיפול מקצועי מסור איכפתי.

    במשך תקופה ארוכה, ביתי בת ה- 6 התלוננה על כאבי גרון וכאבי בטן חוזרים ונישנים ובכל פעם שהייתי הולכת לבדיקה אצל רופא המשפחה היה נאמר לי שהכל בסדר ונותן לי תחושה שאני אמא חרדתית. עד שבמשך כמעט חודשיים, הילדה חטפה סטרפטקוקוס המלווה בחום גבוה  כמעט שלוש  פעמים. בשלב זה, אמרתי לעצמי , עד כאן , אני חייבת פתרון אחר.  אחרי חיפושים, הגעתי לאתר של זיו , הבת שלי קוראת לו ה"קוסם".

    כשהגענו לזיו בפעם הראשונה, הצליח זיו להפיג את החרדה שהציפה אותה, הגישה של זיו גרמה לה לרצות לבוא כל פעם מחדש לטיפול למרות המחטים. הגישה היתה משמחת אותי בכל מפגש ואותה כמובן , תמיד היינו נכנסים ויוצאים מהקליניקה עם חיוך על הפנים ותחושה שחבל שנגמר הטיפול. עד כדי כך שביתי הקטנה יותר היתה אוהבת להתלוות איתנו  לקליניקה של זיו אפילו שלא היתה זקוקה לטיפול.

    מעבר לגישה המקרבת החמה האיכפתית והמקצועית כמובן חשוב מאוד לציין שהתלונות של ביתי פסקו , אנחנו כבר שנה לאחר סיום הטיפול וביתי מרגישה נהדר תודה לאל ולזיו כמובן J

    זכינו לא יודעת מה היינו עושים בלעדייך , תודה זיו על הכל!

    מומלץ בחום !!!

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support