טיפול שהתחיל באמא והמשיך בילדים

    זה התחיל בי שהייתי בתקופה ירודה הן פיזית והן נפשית (היה ברור שזה קשור אחד בשני) וכמי שתחום הרפואה האלטרנטיבית אינו זר לה הגעתי לזיו ומאז זו אני ,הבת שלי ועכשיו גם הבן…

    חולשה כללית, תחושת דיכאון ,עייפות ובעיקר מצב רוח רע היו בתיקי כשהגעתי לטיפול. התחברתי מהר מאוד לגישה הנעימה של זיו, המסבירה, שמתאימה לך את הטיפול לאורח החיים. יחד עם ההתייחסות האישית והמקצועית, תהליך ההתאוששות שלי היה מהיר, תוך שבועות ספורים כבר חשתי עלייה משמעותית הן בתפקוד והן במצב הרוח. זיו יודע לתת את המשנה שלו ולא רק על דיקור כך שתוכל להתחבר, לנסות לאמץ או שלא (ועדיין תרגיש בסדר).

    אח"כ זה המשיך בדיקור ובהרגלי תזונה נכונים יותר שאמצתי לי .

    כשהתחזקתי הבאתי את בתי , בת השנתיים וחצי אז, שהייתה חולה ללא הפסקה ובעיקר סובלת מדלקות גרון (אותו חיידק בלתי נסבל ושמו סטרפוקוקוס). הרבה סבלנות, רגעי מצוקה, לבטים עברנו עם זיו ולאורך כל הדרך הוא היה שם גם כדי לתת מקום להתלבטויות שלנו, לפחדים ועם זאת לאפשר לנו לנסות את הרפואה הסינית ( אחרי כמה מחזורים של אנטיביוטיקה מבינים שזה לא יכול להימשך לנצח…).

    הטיפול כלל דיקור בילדה צעירה שהוקסמה מיכולתו של זיו לקשור קשר לתוך עולמה, דרך קסמים וסיפורים. היכולת הרגשית של זיו להתחבר לעולמם של הילדים הפתיעה גם אותי עד מאוד ושמחתי שבתי רצה אליו בזרועות פתוחות כל פעם.

    מאז מס' פורמולות (תרופות על בסיס צמחי מרפא) אצלנו בבית בארון ממש כמו התה והקפה. מרגישים יותר בטוחים, מה עובד ומה פחות ועדיין לומדים.

    זה ממשיך היום גם עם בני בן ה 6.5 שסבל בינקות מדלקות אוזניים וכעת אנו מנסים להתמודד עם תחום זה שוב באמצעות פורמולות צמחים ודיקור סיני.

    אלמנט חשוב נוסף שרציתי להדגיש – קשה למצוא במטפלים מקצועיים וגם זמינים וסובלניים. עם זיו בכל זמן ניתן לפנות, להתייעץ ולקבל תגובה מהירה שנותנת לא פעם מס' חלופות יעילות ועזרה ראשונה.

    תודה על מה שעשית ועדיין

    משפחת דגני

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support