כאבי גב / פריצת דיסק

    לימור (39) – כאבי גב / פריצת דיסק

    לימור, אמא נמרצת ל 5 ילדים, הגיע בקושי למרפאתי בעזרת בעלה וגיסה אשר תמכו בה, כל אחד מצד אחר. סובלת מכאבים עצומים, כמעט ולא יכולה לעמוד ולהתיישר ועל לשבת אין מה לדבר. "ברוך השם הגענו, אתה המשיח"? היא הצליחה להוציא חיוך קטן וכמה משפטים ובאחד המשפטים היא פשוט ביקשה לקצר כמה שיותר את זמן השאלות מכיוון שהכאב עצום והיא חסרת סבלנות. אני עדיין לא המשיח אמרתי, אבל רפואה סינית בהחלט יכולה לעזור לך. "כן, כן, הגעתי לכאן למרות המאמץ הגדול בגלל אח שלי שעבר טיפולי דיקור סיני וזה הציל את חיוו".

    כך התחיל הטיפול הראשון של לימור בדיקור סיני והמפגש הראשון בחייה עם הרפואה הסינית ובכלל עם רפואה משלימה.

    המפגש הראשון בדיקור, הוסיף אופטימיות ללימור, הדרך החוצה מהמרפאה אחרי טיפול של דיקור סיני במשך 21 דקות, עברה בקלות יחסית לדרך שהיא נכנסה. אכן התחלנו ברגל ימין, תהליך ארוך שהניב פירות מתוקים ועסיסיים. לימור סובלת מכאבים עצומים בגב התחתון עם הקרנה לרגל ימין כתוצאה מפריצת דיסק. כל לידה שהיא עברה, פריצת הדיסק החמירה והתקפי הכאב המשיכו יותר ימים. דיקור סיני אכן נמצא יעיל ביותר לטיפול בפריצת דיסק / בלט דיסק וכאבי גב. הטיפול הראשון היה מהיר וטיפלתי במטרה להוריד את רמת הכאב ולהוריד את טונוס השרירים. לאחר 3 פגישות של דיקור סיני, התחלתי להתרכז יותר במקור הבעיה ובנוסף המלצתי על פזיוטרפיה ואכן לימור התחילה לעבור טיפולי פיזיותרפיה. לאחר מס טיפולי פזיותרפיה, טיפולי דיקור סיני המשיכו ונוספו המלצות לפעילות גופנית, ירידה במשקל ע"י שינוי בתזונה (בהתאם להמלצות הקשורות לרפואה סינית), הגב והחיים של לימור השתנו מקצה לקצה. לאחר כחצי שנה של טיפולים ופחות 10 קג ממשקלה, היא הרגישה מצויין, ללא כאבים ופעילה במאה אחוז.

    מאז הפגישה הראשונה שלי עם לימור ושל לימור עם טיפולי רפואה סינית, עברו 4 שנים. לימור המשיכה בטיפולי דיקור סיני למטרת תחזוקה, התקפי הכאב לא חזרו, מלבד פעם אחת קצרה במיוחד וכעת היא כבר אמא ל- 6 ילדים.

    צרו קשר לכל שאלה או לקביעת טיפול ברפואה סינית

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support