מרים מספרת וממליצה

    רפואה – לא משלימה. לא משלימה עם הכאב בברך ובעקב שמונעים ממני טיולים ופוגעים באיכות החיים שלי . רצה מרופא לרופא , במשך שנתיים , כאשר בין בדיקה לבדיקה עוברים חודשים ואני סובלת. אחרי שנתיים ,רופא חכם מבקש צילום כפות הרגליים. התעלומה נפתרה . סוף סוף יש אבחון . דורבן . זהו השלב הראשון בטיפול הקונבנציונלי .השלב השני הוא טיפול. האורטופד ממליץ על פיזיותרפיה וכדורים נגד דלקת. כאן הרפואה לא עזרה. הכדור אומנם העלים את הכאב למספר שעות, אך לא טיפל בבעיה, רק בסימפטום ולמשך ימים ספורים. השלב השני – טיפול בהעלמת הסימפטום לא צלח ברפואה המערבית. 

    לא משלימה עם כאבי וממשיכה לחפש מרפא . דרך האינטרנט גיליתי את ההבדל בין טיפול מערבי לטיפול סיני. השלב הראשון ברפואה סינית – אבחון המחלה – זהה לזה הקודם. השלב השני – טיפול בסימפטום, במקרה שלי, כאבים בברך ובעקב , שונה לגמרי. לא נותנים כדורים אלא מחזקים את מערכות הגוף כדי שהגוף ירפא את עצמו .

    הטיפול ברפואה סינית מאגד בתוכו שילוב של תזונה מאוזנת ,צמחי מרפא, דיקור טווינה, שיאצו , יעוץ בתוספי תזונה, כיף גדול והרגשה שאני חשובה. הטיפול ייחודי וספציפי לאדם העומד בפני הרופא . אין כדור אחד (אקמול ודומיו) שמעלים את הכאב – הטיפול מותאם לאדם .

    מצאתי רופא סיני. כלומר ישראלי שלמד רפואה סינית באחד מבתי הספר הגדולים בארץ עם ניסיון של יותר מ 12 שנים .זיו אלקלעי. התשאול, ההקשבה, הגישה לנושא והרצינות שלו – שבו את ליבי ועוררו אמון מוחלט מצידי. ולא קל לי לתת אמון, האמינו לי .

    רופא קונבנציונלי אמר לי שאין תרופה לדורבן. זיו לא הבטיח דבר .

    בהתחלה, לא שמתי לב, שאני לא צריכה לנוח אחרי הליכה של רבע שעה .מוזר, כל הכאבים שמציקים לך שנים, שהם נעלמים, לוקח זמן לזהות את השינוי.

    הצטרפתי לחוג שמטייל ברחבי הארץ. אני שמחה שלא ויתרי לעצמי והמשכתי לחפש מרפא לכאבי. היום אני ממשיכה לטפל בעצמי בעזרת זיו ובעזרת הרפואה הסינית – טיפול ברפואה מונעת .

    רפואה סינית – טיפול שלם – אני שלמה.

    תודה זיו על הכול!

    מרים

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support