פריחה וגזים לתינוקת בת חודש

    לזיו הגענו בעקבות המלצה של חברה כשנועה הייתה בת חודש ושבוע וסבלה מגזים, ומפריחה חריפה בפנים ובצוואר, אני מתחברת ומאמינה ברפואה אלטרנטיבית באופן כללי וברפואה הסינית בפרט אך בעלי ממש לא והיה סקפטי מאד אך החליט לזרום איתי ולנסות.

    כשעתיים לאחר הטיפול הראשון, נועה הגיבה מדהים, האדמומיות שהייתה בפניה ירדה בצורה משמעותית היא הייתה ערנית הרבה יותר מכרגיל וכמובן נינוחה, זיו הסביר שזה היה מעין אתחול למערכת הדם וזה בהחלט היה נראה כך.

    קבענו טיפול נוסף לאחר שבועיים, כשהגעתי לזיו הסברתי שיש לנו הרגשה שנועה לא רואה טוב ולא מצליחה למקד מבט כמו שאמורה בגילה, לאחר הטיפול, נועה חזרה יותר ערנית, יותר נינוחה וכאילו עברה עוד שלב בהתפתחות שלה, וגם עקבה טוב יותר ונראה שהצליחה קצת יותר למקד מבט- לגבי הגזים… נועה כבר החלה לשחררם עם חיוך בלי עוויתי כאב ובלי בכי. בעלי הסקפטי כבר הבין שכנראה ישנו קשר לטיפול אך לא הודה בכך עדין… היו לנו עוד שני טיפולים אצל זיו ולאחר כל טיפול נראה היה שנועה קיבלה עוד פוש ועוד חיזוק וכל פעם חזרה מעוררת ונינוחה והמבט של בעלי כבר אמר הכל 

    זיו היקר, תודה רבה על הטיפול המסור על החום והנינוחות הביטחון והרוגע שהשרת עלינו, ממליצים בחום לכל ההורים אל תתנו לקטנים והמתוקים שלכם לסבול, זה מיותר יש את זיו אל תהססו לנסות.

    תודה רבה ממשפחת שרביט

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support