דיקור סיני שחלות פוליציסטיות

    ציסטה בשחלה / שחלות פוליציסטיות

    הטיפול בציסטה בשחלה ע"י רפואה סינית

    הטיפול בציסטה בשחלה או שחלות פולי ציסטות מחייב תחילה אבחנת רופא נשים מדויקת וקבלת מידע מקיף של אולטרסאונד, בדיקת דם, בדיקות הדמיה, היסטוריה רפואית והמלצתו של רופא הנשי. לאחר קבלת האבחון, הכרות עם המטופלת ואבחנה סינית הכוללת דופק ולשון ניתן לקבוע את אופי הטיפול. הטיפול נעשה במקרים בהם אין צורך ממשי בניתוח או לאחר הניתוח במטרה לשקם ולחדש את המערכת ההורמונאלית ומערכת המין. ישנם מקרים רבים שאפשר להימנע מניתוח או טיפול תרופתי ולטפל בציסטות באופן טבעי ע"י הרפואה הסינית. בטיפול, נשתמש בצמחי המרפא, דיקור סיני, תזונה מתאימה ותוספי תזונה.

    סוגי מילוי הציסטה:

    • ציסטה דרמואידית – התפתחות ביצית ללא הפריה כך שתכיל שיער, סחוס, שיניים ונוזל שומני.
    • "ציסטה שוקולדית" – מלאה בדם ישן.
    • ציסטאדנומה – גדילה לא טובה של רקמת שחלה, ציסטה ממאירה (סרטנית).

    סוגים של ציסטות:

    • ציסטות פונקציונאליות – הן השכיחות ביותר, לרוב הן נעלמות אך דורשות מעקב. לרוב אינן גורמות לכאבים, אך לעיתים יופיעו כאבי בטן בעיקר בגלל פריצת ציסטה או תסביב השחלה.
    • ציסטה פוליקולרית – תופיע בגלל חוסר איזון בביוץ, לרוב לנשים בגיל 20 עד 40. ציסטה מסוג זה תהיינה ללא תסמינים אבל עלולים להופיע כאבי בטן קלים, מחזור לא מסודר וכאבים בעת יחסי מין.
    • ציסטת גופיף צהוב – הגופיף הצהוב אשר אמור להשתחרר ולהעלם, מתמלא בדם ויוצר ציסטה. זהו מצב לא מסוכן ובדרך כלל אינו דורש טיפול. במקרה של טיפול צורבים את מקור הדימום ושואבים את קרישי הדם.
    • שחלות פוליציסטיות (PCO) – זקיקים רבים נמצאים בהיקף השחלה וגורמים לריבוי ציסטות בשתי השחלות. מצב זה כולל חוסר ביוץ, חוסר איזון הורמונאלי, חוסר סדירות במחזור, אי הופעת מחזור ובעיות פריון. לעיתים יופיעו סימנים נלווים של שיעור יתר, השמנת יתר, חוסר איזון בבלוטת המגן ואקנה.

    שרית מספרת על תהליך הטיפול שלה:

    "אני סך הכל בת 23 ועד עכשיו המחזור שלי היה מסודר מאוד מהרגע שקיבלתי
    אותו בגיל 11. אף פעם המחזור לא איחר לי, אף פעם לא היו כאבים ואף פעם לא
    סבלתי מכל מיני בעיות במחזור, כמו כאבים שיש למשל לחברות טובות שלי. אמא
    שלי רופאה ואף פעם לא ממש הלכתי לטיפול ברפואה משלימה ואפילו לא ידעתי מה
    זה רפואה סינית ומאיפה הגיעו פתאום שחלות פוליציסטיות ומה זה המילה
    הארוכה והמפחידה הזו ומה לי ולדיקור סיני. אבל חצי שנה שאני לא מקבלת
    מחזור והתחלתי להילחץ. רופא הנשים שלי שאבחן שזה שחלות פוליציסטיות רצה
    לתת לי תרופה ולהביא את המחזור באופן חד פעמי, אבל הבנתי ממנו שזה לא
    בטוח בכלל שיביא לי את המחזור ובטח שלא יעזור לי לפתור את השחלות
    הפוליצסטיות. אבא שלי עושה דיקור אצל זיו בגלל כאבי גב שיש לו וזיו מאוד
    עזר לו, הוא שאל את זיו לגבי דיקור סיני לשחלות פוליציסטיות וזיו אמר
    שמדובר בתופעה שהרפואה הסינית יכולה לעזור בה. הגעתי לטיפול אצל זיו ביחד
    עם אמא, שנינו היינו מאוד סקפטיות בהתחלה וגם באמצע :-), זיו הסביר
    בסבלנות על כל התהליך ונתן לי הרבה ביטחון שהוא יודע איך לעזור לי. עשיתי
    טיפולים בדיקור כל שבועיים שלושה וגם זיו רשם לי תרופה של צמחים (האמת די
    מגעילה) ואחרי חודש וחצי קיבלתי מחזור שוב. כמובן שאמא ואני חשבנו שמדובר
    במשהו מקרי בהתחלה- סקפטיות אמרתי?! ואז החלטת על דעת עצמי להפסיק את
    הטיפול – חשבתי שזהו. לצערי עברו חודשיים נוספים ללא מחזור. חזרתי לזיו
    ושוב אחרי חודש חזר המחזור. כאן החלטנו שכבר זה לא מקרי. המשכתי עוד מספר
    טיפולים ומספר חודשים את הצמחים והיום, אחרי שנה, המחזור שוב איתי כל
    חודש.
    תודה רבה על העזרה זיו"

    מידע נוסף בנושא

    דיקור סיני לשחלות פוליציסטיות

    שחלות פוליציסטיות הוא הכינוי לתופעה שנשים רבות סובלות ממנה. ניתן לרפא או להפחית בעזרת דיקור סיני שחלות פובליציסטיות ולשפר את מצבה של המטופלת. שחלות פוליציסטיות הן למעשה היווצרות של ציסטות מרובות בשחלות, מה שלעיתים קרובות מהווה בעיה בריאותית ובלא מעט מקרים משפיע גם על היכולת של האישה להיכנס להיריון. זיו אלקלעי מומחה לדיקור סיני מתמחה, בין השאר, בטיפול בשחלות פוליציסטיות בשיטות ריפוי סיניות מסורתיות.

    דיקור סיני שחלות פוליציסטיות ומה שביניהם

    שחלות פוליציסטיות, פירושו ציסטות מרובות שנוצרו בשחלות של המטופלת. הציסטה שנוצרת בשלחה היא למעשה שק סדור בעל קרום חריג, שיכול להימצא או להיווצר בכל מקום בגוף. ואולם כאשר מספר גדול של ציסטות נוצר בשחלה של אישה בדיל הפוריות, חשוב לטפל בהן במהירות. זאת, בעיקר על מנת למנוע צמיחה מוגברת שלהן והתפתחות בעיה של פריון אצל האישה. בדרך כלל, אישה הסובלת מהבעיה הזאת סובלת גם מבעיה של העדר ביוץ, השמנת יתר, העדר וסת ועודף בהורמוני מין זכריים. בדרך כלל, הטיפול בשיטות הרפואיות קונבנציונליות הוא תקופתי, ועשוי לכלול גם גלולת נגד הריון, במטרה להפחית את הגירוי של הרחם והשד. בנוסף, עשוי הטיפול לכלות גם תרופות כימיות אחרות לזירוז תהליכים לקראת היריון רצוי. מנגד, מבחינת הרפואה הסינית, השחלות הפוליציסטיות הן חלק מבעיה מקיפה יותר בגוף. כיוון שכך, ניתן להפחית באמצעות דיקור סיני שחלות פוליציסטיות, אם מקפידים גם על אספקטים נוספים של הטיפול הכוללני.

    שחלות פוליציסטיות דיקור סיני וההשפעות הבריאותיות שלו

    אחת התופעות השכיחות המשפיעה על הבריאות, על פי הרפואה הסינית, היא העדר זרימה של אנרגיה לכל המקומות שבהם היא נדרשת בגוף האדם. שחלות פוליציסטיות הן בעיה שעשויה בהחלט להיווצר במקרים כאלה. דיקור סיני מיועד לשחרר את זרימת האנרגיה. זאת, ביחד עם טיפולים משלימים אחרים ובראשם שימוש בעשבי מרפא שונים, וכן שינוי באורחות חיים ובשיפור התזונה. ניתן לרפא באמצעות דיקור סיני שחלות פוליציסטיות, אבל הטיפול איננו חד פעמי ונדרשים גם שינויים באורחות החיים. זאת, במטרה להחזיר את הגוף לאיזון ולאפשר לשחלות להבריא.    

    מה משמעותו של דיקור סיני שחלות פוליציסטיות?

    דיקור סיני שחלות פוליציסטיות נועד לטיפול בבעיה קיימת באיבר המין שבו נוצרות ביציות האישה. דיקור סיני הינו אחד מהטיפולים המהווים כלי טיפולי של הרפואה הסינית. ברוב המקרים של שחלות פוליציסטיות, לא נסתפק בטיפול בדיקור סיני בלבד, נצטרך לשלב גם כלים אחרים מלבד הדיקור הסיני, כגון צמחי מרפא, תזונה ולעיתים גם תוספי תזונה שונים. לכן, כאשר את בדרכך לבחור טיפול או מטפל שיעזור לך לריפו שחלות פוליציסטיות, חשוב שתוודאי שהמטפל משתמש לא רק בדיקור, אלה גם בכלים שונים אחרים. כמובן שגם חשוב שלאותו מטפל יהיה ניסיון והתמחות בטיפול בנשים בכלל או בשחלות פוליציסטיות בפרט.

    זיו אלקלעי מטפל ברפואה סינית מזה 23 שנה ומתמחה בטיפול בנשים.

    דיקור סיני שחלות פוליציסטיות – לפתרון הבעיה ולהקלה רבה ומידית

    דיקור סיני שחלות פוליציסטיות, נעשה בתהליך הכולל לרוב מספר מפגשים אחת לשבועיים שלושה ולמשך מספר חודשים. שחלות פוליציסטיות נוצרות עקב זקיקים רבים הנמצאים בהיקף השחלה וגורמים לריבוי ציסטות. המצב גורם לחוסר ביוץ, לחוסר באיזון הורמונלי וסדירות במחזור ובעיות פריון. לעיתים, יופיעו תסמינים של שיעור יתר, השמנת יתר, חוסר איזון בלוטות המגן ואקנה. לפני התחלת הטיפול והדיקור יש צורך באבחון רופא נשים מדויק. המטפל ירצה לקבל לידיו מידע מקיף כולל מסמכים רפואיים, בדיקות אולטרא סאונד, בדיקות דם, בדיקות הדמיה, המלצות של הרופא וכדומה. המטפל ברפואה סינית עורך בדיקות משלו הכוללות גם אבחנת דופק ולשון של הרפואה הסינית. הטיפול נעשה, לרוב, לאחר ניתוח שבו נפתרה הבעיה  או במקרים בהם אין צורך דחוף בניתוח ובמטרה למנוע ניתוח ולשפר את האיזון ההורמונלי ואת איכות החיים.

    תהליך טיפול דיקור סיני שחלות פוליציסטיות

    מפגש ראשוני אשר אורכו כשעתיים, כולל הכרות מעמיקה עם המטופלת, יצירת אבחנה, בניית אסטרטגיה טיפולית, שיתוף המטופל בתוכנית הטיפול, ייעוץ לתזונה ותוספי תזונה לפי הצורך וכמובן דיקור סיני. טיפולים מתבצעים אחת לשבועיים שלושה, כמובן שלפי האבחנה והמקרה ספציפי. לאחר הפגישה הראשונה, כל מפגש אורך כשעה. זיו הוא מסוג המטפלים ברפואה סינית ששמח לתת ייעוץ גם מחוץ למסגרת שעת הטיפול. לכן, ניתן תמיד להתקשר ולהתייעץ על שיגרת החיים בכל זמן שנחוץ.

    דיקור סיני שחלות פוליציסטיות ממטפל מקצועי

    זיו אלקלעי – מומחה לרפואה סינית, בעל ניסיון של 23 שנות טיפול ומתמחה בטיפול בנשים. זיו למד לאורך שנים במוסדות מובילים בתחום, שייך לאיגוד הרפואה הסינית בישראל. הניסיון ממטופלות רבות ומורכבות מוביל להצלחה בטיפול וכהוכחה, מאות מטופלים המגיעים ממגזרי אוכלוסייה שונים ומכל הארץ, כולל כמובן נשים הסובלות משחלות פוליציסטיות.

    מהו דיקור סיני שחלות פוליציסטיות?

    אחת מ 4 נשים בגיל הפריון סובלת משחלות פוליציסטיות (תסמונת השחלות הפולוציסטיות). מדובר על מצב הורמונאלי מורכב הכולל לרוב מספר תופעות כמו כאבים בזמן ביוץ או בזמן ווסת, השמנה, העלאת הסיכון לסכרת, עיבוי רירית הרחם, אקנה, רעב מוגבר או חוסר תאבון, שיעור יתר, מצבי רוח משתנים ועוד תופעות שונות ומטרידות הקשורות לחוסר האיזון ההורמונלי כמו איחור בווסת או קבלת ווסת רק אחת למספר חודשים. יש היום הסכמה בין החוקרים שמדובר על תסמונת בעלת רקע גנטי, תורשתי, אך אין זה אומר שלא ניתן לעזור ולסייע לנשים עם שחלות פליציסטיות- להיפך!  אפשר לעזור והרבה וזו עובדה

    דיקור סיני שחלות פוליציסטיות – יכול לסייע בהקלה ופתרון 

    דיקור סיני שחלות פוליציסטיות הוא חיבור משמיים, אבל לא מדובר רק על דיקור סיני לטיפול בשחלות פוליציסטיות, אלה שילוב של כלים טיפוליים רבים של הרפואה הסינית, בדרך לפתרון הבעיה. הרפואה הסינית משלבת בטיפול בשחלות פוליציסטיות גם טיפול בצמחי מרפא לעיתים קרובות ומאוד חשוב למצוא את התזונה הנכונה שתביא אותך עוד יותר קרובה לפתרון וגם לירידה במשקל (אם קיים).

    כאשר יש בשחלות ציסטות, מלבד הכאבים והתופעות הנוספות, יש גם סיכוי נמוך יותר להיכנס להריון וסיכוי גבוה יותר לסיבוכים בהריון עצמו. הסיכויים להרות כאשר משלבים דיקור סיני לשלחלות פוליצסטיות עולה באופן פלאי וניתן לקבל טיפול בדיקור בשילוב עם טיפולים אחרים

    רפואה סינית והתמחות בטיפול בנשים

    אם את מחפשת דיקור סיני לשחלות פוליציסטיות שמהן את סובלת, רצוי  להגיע לטיפול ברפואה סינית בכל שלב, ומומלץ להגיע לטיפולים אצל מטפל שיש לו נסיון רב, עם התמחות בטיפול בנשים ונסיון בטיפול דיקור סיני לשלחלות פוליציסטיות וגם שהמטפל משלב בטיפול, לא רק דיקור, אלה גם צמחי מרפא ותזונה רפואית. כדאי שתבחרי את הטוב ביותר בשבילך. כדאי שלא תתפשרי על פחות מזה, הן בשביל תוצאות מהירות והן בשביל שתרגישי בטוחה שאת בידיים הטובות ביותר.

    זיו אלקלעי מטפל ברפואה סינית למעלה מ 20 שנה ומומחה בתחום הטיפול בנשים. שנים ארוכות.

    שאלות נפוצות

    האם ניתן לטפל בשחלות פוליציסטיות בעזרת דיקור סיני?

    בוודאי, בעזרת הדיקור ניתן להביא להפחתה בחומרת המצב ועד להחלמה מלאה.

    למה דווקא אנחנו?

    זיו אלקלעי הינו מומחה בתחום הרפואה הסינית ובעל ניסיון של כ-20 שנה בתחום. הטיפול משלב אלמנטים נוספים מתחום הרפואה הסינית המסורתית על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר.

    איך ניתן לקבוע טיפול?

    לפרטים נוספים אודות הטיפול ניתן ליצור קשר במספר 052-2203683 או במייל zivmedica@gmail.com

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support