אלרגיות ומערכת חיסון חלשה

    הגעתי לזיו בעקבות חיפוש ברשת לגבי דלקות גרון חוזרות ולאחר ניתוח מחיצות באף וטיפול כושל במספר אנטיביוטיקות. מצבי היה רע מאוד, כדור שגדל וגדל, בלתי נפסק של מחלות ומחלות ועייפות. בנוסף הגעתי לטיפול עם נשימה כבידה, כמעט ללא חוש טעם ומתוסכל. ברקע סבלתי שנים רבות מאלרגיות וקיבלתי טיפול מונע עי חיסונים שלא ממש עזרו ואולי גם עשו אותי יותר פגיע.
     
    במקרה מצאתי המלצה של מישהי עם מקרה דומה שטופלה על ידי זיו וזה נתן לי את הבטחון והפוש ליצור קשר ולטפל בעצמי. 
     
    זיו היה מהתחלה מאוד קשוב, נתן לי טיפול מקצועי ומדויק, עשינו טיפולים בדיקור סיני, הזמין לי צמחים לחיזוק וייעץ לגבי תזונה ואורח חיים (שינה סטרס וכו') . 
     
    בתחילת הטיפול החל שיפור מיידי ואז נסיגה ושוב שיפור הדרגתי וטוב. ברור לי שאין קסמים בעולם אבל שיניתי מעט את אורח החיים ומה שחשוב זה שהרגשתי שאני יכול לסמוך עליו והוא עירני למצב והיה תמיד שם גם בשיחות וגם בהודעות. 
    בשורה תחתונה הטיפול מאוד עזר לי והיום אני במקום אחר. כמעט ולא חולה ואם חולה אז זה עובר מהר מאוד, אני עירני וחיוני הרבה יותר, עובד יותר, עושה כושר ובריא.
     
    תודה רבה לך זיו
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support