תופעות גיל המעבר

    אסתר (בת 53) – תופעות גיל המעבר, גלי חום, הזעות יובש נרתיקי-נובמבר 2008

    "אני סובלת כבר הרבה שנים, אין לי זמן ללכת לרופא נשים, אני יודעת שהוא ירשום לי הורמונים ואני ממש אנטי, חוץ מזה חברה שלי אמרה לי שהוצאת אותה רק ע"י דיקור מהתופעות שלה- אז פיניתי זמן במיוחד והגעתי. אתה חייב להציל אותי. אני לא מצליחה לישון, לא מצליחה להתרכז בעבודה, יש גלי חמסין קשים ביום ובלילה ובעלי מאוד לא מרוצה שאנחנו לא מקיימים יחסי מין כבר חודשים רבים".

    מטרת הטיפול הייתה כמובן איזון הורמונלי. בשלב ראשון, על מנת להפחית במהרה את התופעות ולשפר את איכות חייה של אסתר, רשמתי פורמולת צמחי מרפא קלאסית לחיזוק הכליות והוצאת "חום ריק"- zhi bai di huang wan

    בשלושת הטיפולים הראשונים, חיזקתי ואיזנתי את הכליות והלב. שני איברים אלה חשובים מאוד ובעלי קשר הדוק לאיזון ההורמונלי. בשלב זה, אסתר לא הרגישה עדיין שיפור משמעותי במצבה, מלבד מעט יותר אנרגטית והתופעות נחלשו בעשרה אחוזים בלבד.

    לאחר שני טיפולים נוספים של איזון וחיזוק, חל שיפור משמעותי של כחמישים אחוזים בכל התופעות, אך לאישה משימתית כמו אסתר זה לא הספיק – "זה נחמד אבל מתי כבר ארגיש כמו בן אדם נורמלי?"

    לעיתים רבות, על מנת להגיע לאיזון הורמונלי, יש צורך במספר טיפולים של חיזוק. אחד הסימנים הנפוצים של התחזקות- הופעת מחזור באופן חד פעמי (למרות שכבר שנים לא היה), ואכן הוא הגיע. למשך מספר ימים הרגישה אסתר צעירה בעשרים שנה. בשלב זה ניתן היה להתחיל לטפל במסלולים המיוחדים הקשורים לאיזון ההורמונלי- chong mai/ dai mai .

    לאחר כשלושה חודשי טיפול, תופעות גיל המעבר חדלו ואיכות חייה של אסתר השתפרו פלאים (גם של בעלה). מאז אסתר ממשיכה להגיע לטיפולי מניעה ותחזוקה אחת לחודשיים שלושה.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support