דיקור סיני לבעיות שינה

    דיקור סיני הוא כלי מדהים לטיפול בתחומים רבים, בתופעות רבות ומחלות כרוניות מגוונות. לעיתים רבות מגיעים ומגיעות לקליניקה מטופלים כשהתלונה המרכזית שלהם/ן היא בעיות שינה. בעיות השינה הן גם מגוונות מאוד וגם לעיתים מגיעים לקליניקה ילדים עם בעיות שינה שונות וגם כמובן תינוקות.

    בעיות שינה הן טריגר משמעותי של ירידה ברמת החיים, ירידה באיכות החיים, עייפות, לחץ, חולשת מערכת חיסון, התעכבות בגדילה, בעיות שינה, השנה ועוד תופעות רבות אחרות ולכן חשוב מאוד לשמור על איכות שינה טובה ולטפל בבעיות שינה במהירות רבה.

     

    מה הכוונה בעיות שינה?

    ישנן מגוון של בעיות שינה:

    1- קושי להירדם – אחת התלונות המרכזיות של הורים לתינוקות או ילדים היא שיש קושי רב לילדים להירדם. בחלק מהמקרים התופעה טבעית ונורמאלית אצל ילדים קטנים, עד שהם מלמדים את עצמם להירדם לבד, אבל לעיתים יש ממש קושי רב להירדם (לאחר שכבר למדו להירדם). לעיתים הילדים או המבוגרים לא מצליחים להירדם במשך שעה או אפילו שעות ועד ההירדמות כבר לעיתים השעה מאוחרת מאוד (או אפילו אפשר לומר מוקדמת מאוד- כי כבר נרדמים רק לקראת בוקר).

    לפי הרפואה הבינית בעיות שינה מסוג זה מקושרת לאנרגיה של הלב ולחוסר איזון אנרגטי של הלב. נאמר שהלב חייב להיות שקט ומלא כדי שהגוף יצליח להירדם.

    2- התעוררויות רבות במהלך השינה- בעקבות סיבות חיצוניות או פנימיות, הבעיה של התעוררויות רבות יכולה בהחלט להוריד את איכות השינה ואיכות החיים כתוצאה מכך. למעשה מדובר לרוב באנשים שלא מצליחים לשקוע בשינה עמוקה ומסיבות שונות מתעוררים לעיתים תכופות. לעיתים ההתעוררויות יכולות להיגרם כתוצאה מדום נשימתי (נחירות, שקד שלישי אצל ילדים ), גלי חום או הזעות אצל נשים בגיל המעבר, זיקנה, חלומות וסיוטים, השתנה מרובה במהלך הלילה כתוצאה מחולשת סוגרים או מהגדלה של הערמונית שלוחצת על השלפוחית שתן ועוד.

    הרפואה הסינית מתייחסת לכל מקרה באופן אישי ומטפלת בגורם לבעיה. במידה והסיבה להתעוררויות היא נחירות כתוצאה משקד שלישי מוגדל או נזלת או הגדלה של הערמונית, הרפואה הסינית תטפל בצמצום הערמונית או השקד. במידה ואין סיבה רפואית ידועה, לפי הרפואה הסינית, האחראי לבעיות שינה מסוג זה הוא הכבד.

    3- שינה קצרה- במקרה זה, מרגיש הבן אדם שפשוט השינה שלו נגמרה. קל לו להירדם והשינה רצופה וטובה, אבל השינה קצרה ובמקום לישון 7 או 8 שעות בלילה, מצליחים לישון שעתיים או שלוש שעות בלבד. הדבר לאורך זמן גורם למחסור חמור של שעות שינה ולבעיות שנלוות כתוצאה מכך.

    לפי הרפואה הסינית בעיות שינה מסוג זה קשורות לרוב בחולשה של הכליות או בקשר שבין הכליות והלב.

    דיקור סיני לבעיות שינה

    דיקור סיני הוא רק אחד הכלים של הרפואה הסינית על מנת לעזור לבעיות שינה. הוא כלי רב עוצמה ובדרך פלא, במקרים רבים, הדיקור יכול לסייע ולפתור באופן עמוק את בעיות השינה ולהביא למעשה לריפוי.

    לעיתים כן נעזר גם בצמחי מרפא או/ו תוספי תזונה שונים לפי הצורך, כדי להשלים את התמונה הטיפולית ולהביא לתוצאות יותר מהירות וטובות.

    מנסיון רב שנים, גם בטיפול בגיל השלישי (18 שנות נסיון) וגם בילדים (25 שנות נסיון) ובבעיות שינה בפרט, אני שמח לראות שאכן הטיפול יעיל ומסייע להרבה מאוד אנשים לשנות ולשפר את איכות חייהם

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support