מסמיק ממחמאות – שירה ממליצה – טיפול לנשירת שיער

    הי זיו יקר

    אני ממש מקווה שהודעה הזו שאני שולחת לך, תהיה לך רגע חם ונעים בתקופה כל כך מורחבת ומאתגרת שלנו בארץ. חשבתי שדווקא ברגעים כאלה, הדבר הנכון הוא להדגיש ולראות את הטוב, ובכך יש המון המונים של טוב.  

    אני לא שמשון הגיבור, פשוט אישה או אישה פשוטה שהשיער שלה מאוד חשוב לה. אני לא חושבת שאני שונה מכל אישה אחרת, נשירת השיער שלי אחרי הלידות פשוט הפכה להיות קטסטרופה, נראה לי שלא נשארה לי שיערה אחת חזקה על הראש והרגשתי שהנשיות נושרת כולה עם השיער עצמו. הגעתי אליך בהמלצת חברה טובה ואני שמחה על הרגע שנכנסתי לקליניקה שלך. הרגשתי שאני נכנסת לביתי בחדש.

    מהרגע שנכנסתי בדלת, האווירה החמה והידידותית של המרפאה שלך גרמה לי להרגיש בנוח. הגישה החיובית והאכפתית שלך, בשילוב עם הידע הנרחב שלך ברפואה סינית, באמת בלטו לי והרגשתי שאתה בזמן קצר כבר מבין אותי ומכיר אותי שנים. הרצון שלך לספק טיפול מותאם אישית והקדשת הזמן הנדרש (כמה שרק נדרש) להבין את הצרכים הספציפיים שלי עשו הבדל משמעותי בחוויה שלי.

    מקווה שאנשים יקראו את המכתב הזה ויגיעו אליך לטיפולים כי אתה נדיר. אני חושבת שאתה בכלל סוג של קוסם, לא פחות. הבנתי דרכך שאפשר גם לטפל בנשירת השיער באופן ישיר וגם הבנתי דרכך ומהנסיון של הטיפולים שאפשר גם לטפל ממש בהזנה של שורשי השיער ולהביא אותי לאיזון של ממש. התוצאות היו מורגשות הרבה יותר מהר ממה שציפיתי. אני שמחה ממממשששש ומעריכה את היעילות של הטיפולים שלך ואת הגישה שנקטת כדי לשפר את נשירת השיער שלי ובוא נגיד את האמת- הגעתי גם "קצת" בדכאון וגם את זה לקחת.

     

    מעבר לתוצאות המוצלחות, הסבלנות שלך להסביר את תהליך הטיפול ולענות על כל השאלות שלי הרגיעה אותי לאורך כל המסע. ברור שאכפת לך באמת מהמטופלים.

    חברה מביאה חברה- זו אני

    טופלתי בעבר ברפואה סינית וטופלתי בדיקור סיני ובצמחים ובתזונה, אבל אם לא תעזוב את האיזור שלי, אני שלך לנצח.

    לא חשבתי שטיפול בנשירת שיער הוא באמת אפשרי, אז שוב תודה ותודה על היותך.

    שירה

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support