רפואה סינית והתמכרות – מה הקשר? (חלק ב')

    האם רפואה סינית זה טיפולים לכל החיים?

    בעיקרון לא. דווקא במקרה של רפואה מערבית, כן, אז נצטרך ליטול תרופות כל החיים, מכיוון שלא באמת עשינו שינוי פנימי
    כשעוברים טיפול ברפואה סינית עוברים תהליך של ריפוי, לכן בשלב מסוים כשיש ריפוי, אפשר להפסיק את הטיפולים ולהישאר באיכות חיים גבוהה ובריאים.

    האם המחלה או הסמפטומים יכולים לחזור?
    בשביל שינוי צריך לשנות.
    יש סיכוי שהתהליך וההישג הטיפולי ישאר לאורך חודשים וגם שנים, אבל חשוב לזכור ולקחת אחריות. לא סתם נפלה משמים ביום אחד מחלה. לרוב מדובר בתהליך ארוך של היחלשות ויציאה מאיזון. אם במקביל לטיפול נבין איך הגענו לחולשה, נבין מה עשינו ומה גרם לחוסר האיזון, נוכל בהחלט, לאחר שינוי להישאר בריאים ולא לפתח מחלה בשנית.

    אסביר בקצרה על ידי דוגמה. נשווה את הטיפול ברפואה סינית לייעוץ פיננסי. כשמגיעה מחלה, זה כמו מינוס גדול בבנק. בתהליך טיפול ברפואה סינית, אנחנו מחזקים את הגוף בדיוק כמו בייעוץ פיננסי שהיועץ מעביר תהליך של יציאה מהמינוס על ידי הקטנת הוצאות (דברים שיכולים להחליש אותנו) והעלאת הכנסות (דברים שיכולים לחזק אותנו)
    וכשהגענו למצב שאנחנו כבר לא במינוס, נשאף להיות בפלוס גבוה (רמת אנרגיה גבוהה) בצורה זו שתהיה הוצאה גדולה, עדיין נשאר בפלוס ולא במינוס (חולי).
    לאחר התהליך והטיפול והייעוץ, אם שוב נוציא הרבה יותר ממה שאנחנו מכניסים, בשלב מסוים נגיע כנראה שוב למינוס או למחלה.

    רפואה סינית כתחזוקה

    לכן, אני תמיד ממליץ למטופלי שמגיעים לתהליך של ריפוי (למשל, טיפול בפריצת דיסק ), לאחר סיום התהליך להמשיך בטיפולים אבל בתדירות מאוד נמוכה ובצורה זו נמנע מחלות וגם אם יגיעו, אז נדע להתגבר עליהן במהרה.

    בריאות שלמה

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support