טיפול בצרבות קשות / רפלוקס – משה מספר על התהליך

    טיפול בצרבות הנובעות מרפלוקס (וגם ממקורות נוספים כמו חיידק בקיבה או כיבים בקיבה) מאוד נפוצים בקליניקה ולשמחתנו הרבה גם הטיפול בתופעות מאוד מוצלח ואפשרי. משה הגיע לאחר שכבר ניסה הכל ברפואה ולאחר שניסה תרופות שונות ובמינונים גבוהים מאוד וללא הצלחה בהורדת הסמפטומים הקשים. משה הגיע למצב שהוא כבר לא מצליח לישון בלילה, גם על כסא ולא מצליח לתפקד במהלך היום בעבודתו. ההצעה האחרונה של הרופאים היתה חדר הניתוח ומזה משה פחד מאוד.

    גילו של משה כשהגיע אלי היה 61 וטיפלתי בו במשך תקופה של כמה חודשים עד לשיפור ניכר במצבו ומאז הוא ממשיך להגיע לטיפולי תחזוקה של דיקור סיני, על מנת למנוע מהתופעות לחזור.

    זה מה שמשה כתב לאחר שביקשתי ממנו לשתף את התהליך:

    שלום זיו

    אני שמח מאוד לכתוב לך ולמתעניינים בטיפולך ותודה שביקשת. אני נזכר כעת כיצד היו חיי גיהנום וכיצד הייתי מיואש וללא תקווה. הייתי חי מת. אני מודה מאוד על ההיכרות שלי איתך ועל הנסיון שלי את הרפואה הסינית ותודה לך שאתה סובלני ורגיש ומסביר תמיד על כל דבר ועניין שבראשי ובגופי. אני  מרגיש שעברתי תהליך עומק מדהים והתמודדנו ביחד עם כל מה שעלה וכל התופעות הפיסיות והרגשיות שחוויתי.

    עד כה לא עצרתי לרגע להגיד לך תודה מעומק ליבי על התהליך והחודשים בהם אני אצלך בטיפול. אני מאוד מעריך אותך, מאוד אוהב אותך ואין ספק שהמפגשים שלנו שינו לי את החיים (לפחות את מה שנשאר)

    שוב תודה מעומק ליבי ושנמשיך להיפגש רק בבריאות

    משה

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support