טיפול בפיברומיאלגיה- המלצה חמה

    במהלך ינואר 20 אחרי תקופה מאוד עמוסה והרבה לחץ בעבודה, התחילו לי באופן מפתיע תסמיני עייפות גדולים מאוד, שהקשו עליי להתעורר בבוקר.

    הפכתי מבנאדם שמתעורר כמו שעון בשש בבוקר, לאשה שמתקשה להתעורר בתשע בבוקר. בעבודה לא הצלחתי לתפקד כהרגלי. זו הייתה תקופה שהעברתי הרבה הרצאות, ואחרי כל הרצאה הייתי מרגישה כאילו אני קורסת, לא יכולתי לתפקד אחרי זה.

     סבלתי כל הזמן ממיגרנות, כל יום וכל היום ונוסף על כך נוספו לי בעיות שינה. עם הזמן התחלתי לשים לב שלא רק שיש לי עייפות אלה שיש לי כאבי גוף במקומות שונים, בין היתר בחזה ובצוואר ושהם לא עוברים לא משנה כמה זמן חולף.

    במרץ, לאחר הרבה בדיקות, איבחנו שאני סובלת מפיברומיאלגיה. הרופאים עידכנו אותי שהם לא יכולים לעזור לי ושזה מה שיש. הייתי מאוד מתוסכלת ומאוד סבלתי. בחלוף מס שבועות באפריל מצאתי את עצמי בבית בסגר, סוף סוף זוכה "לנוח", אבל המנוחה לא עזרה, שמתי לב שבעיות השינה ממשיכות, הכאבים, העייפות, אם עד עכשיו הרופאים אמרו תנוחי וזה ישתפר הבנתי שמנוחה לבד לא תעזור לי. בדיוק חגגתי יומולדת 29 והבנתי שאם ככה אני אמשיך אני לא אצליח להמשיך לעבוד עוד הרבה ובטח שלא להנות מהחיים.

    התחלתי לחפש פתרונות בעצמי ובין השאר נתקלתי באתר של זיו, ראיתי שבעבר היתה אצלו מטופלת עם תסמינים דומים והחלטתי לנסות. מאז אפריל ועד היום אני מגיעה לטיפולים קבועים של דיקור סיני. השיפור לא היה מיידי ולקח לי מעט זמן להרגיש אותו (הגיוני סך הכל), אבל ככל שהזמן חלף שמתי לב שאני מסוגלת לעשות הרבה יותר דברים, חזרתי להעביר הדרכות בלי לקרוס, בלי סחרורות, בלי מיגרנות, אני עובדת שעות רבות לעיתים נשארת אחרי חבריי, השינה שלי אמנם לא מושלמת כפי שהיתה, אבל אני מצליחה להירדם ולהישאר ישנה מספיק כדי לתפקד כהלכה יום למחרת. הכאבים השתפרו משמעותית ולפעמים אני שוכחת מקיומם.

    צריך להגיד שבמקביל לטיפולים בדיקור, זיו גם המליץ לי על פעילות גופנית מתאימה, תזונה מאוזנת ובכלל אורח חיים בריא. גם השיחות איתו בכל טיפול וחוכמת החיים שלו, עזרו לי מאוד לאזן את החיים שלי. אני חושבת שהשילוב של כל הדברים עזר לי פלאים להקלה משמעותית של הפיברומיאלגיה, אבל כן אני מרגישה שהדיקור עצמו איפשר לי כמשהו תשתיתי שמלווה אותי וממלא אותי במספיק כוחות כדי להתמודד עם המחלה.  בנוסף, קיבלתי מזיו טיפים לתזונה נכונה שמלווה אותי במקביל כולל שתיית תה שעוזר לי והקפדה על ירקות ופירות וכמה שפחות מזון מעובד.

    יש לי עוד דרך לעשות ואני צריכה להקפיד להתנהל נכון אבל העובדה שעברתי ממקום שלא הייתי בטוחה שאוכל להמשיך בחיי למקום שאני מצליחה לחיות ממש טוב, לעבוד, להיפגש עם חברים, היווה בשבילי נקודת מפנה קריטית שממנה אפשר רק להמשיך ולצמוח.

    תודה רבה על הכל (ג')

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support