המלצה – הרפס גניטלי וכאבי ראש

    לפני כשנתיים, התחלתי לסבול מהרפס גניטלי, התקפים הכרוכים בסבל רב מבחינתי הן פיזי והן נפשי. פניתי לרופאת עור ומין שציידה אותי בכדורים ומשחות שונות. הטיפול של הרופאה לא הועיל ואני נכנסתי למעגל של התקפים שהפכו תכופים יותר ויותר (כל שלושה שבועות לערך).

    בצר לי הבנתי שעלי לחפש פתרון אחר,וכך התחלתי לבדוק מה יש לרפואה האלטרנטיבית להציע בנושא. ההחלטה שלי הייתה להתמקד בדיקור סיני ותזונה ולא היה לי צל של מושג למי לפנות. שוטטתי באתרים השונים וכשהגעתי לאתר של זיו, התרשמתי מהתוכן הענייני והרציני של האינפורמציה, גם ההתמחות שלו ברפואת נשים נראתה לי מתאימה לבעיה שלי והעיניים הטובות שלו שהביטו אלי מהמסך עזרו לי להחליט לנסות.

    הגעתי לזיו לקליניקה בקדימה במצב כללי שפוף. זיו היה נעים הליכות וההתנהלות שלו נסכה בי במהרה רוגע וביטחון. לאחר שמסרתי לו פרטים רבים על ההיסטוריה הרפואית שלי, זיו החליט על טיפול בדיקור, שינוי תזונה וטיפול בפורמולה של צמחי מרפא שהכין עבורי.

    כך התחלנו המסע להחלמה שבמהלכו היו לנו גם שיחות נפש מעניינות ומעמיקות שעשו עימי רק טוב.

    היום, אחרי תקופה של טיפולים, ההתקפים כמעט ונעלמו וכבונוס הרווחתי שיפורים נוספים בבריאותי. כאבי הראש מהם סבלתי מגיל הנעורים נעלמו לחלוטין! כך יכולתי להיפרד בשמחה ממשככי הכאבים שהיו חלק בלתי נפרד ממני. בנוסף דלקות גרון שפקדו אותי בתדירות גבוהה, פחתו משמעותית וגם כשהגיעו טופלתי בהנחייתו של זיו ללא אנטיביוטיקה (שזה חידוש והישג גדול) בהצלה רבה.

    אז האינטואיציה שלי לא הטעתה אותי והבחירה בזיו הייתה נכונה.

    ואסיים בתודה למלאך שלי עם העיניים הטובות

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support