זיכרונות ומציאות – כאבי ראש ועצירות

    עד כה, כאשר כתבו לי מכתב המלצה או סיפור מקרה, לא נגעתי במלל, בתוכן ולפעמים אפילו השארתי שגיאות כתיב. זאת על מנת להשאיר את המכתב כמה שיותר אמיתי.

    גם במכתב הזה לא נגעתי, אבל בכל זאת הרגשתי שהוא דורש הקדמת הסבר קצרה:

    רוב המטופלים כותבים לי מכתב בסוף התהליך, כאשר הם כבר לא סובלים יותר מהכאב או המחלה, איכות חייהם גדלה (לעיתים רבות, למרות התחזיות הפסימיות של הרופאים) ואז מרגישים את הצורך לשתף ולאודות. במקרה של אוה, ביקשתי ממנה לכתוב מכתב אחרי המפגש הרביעי בלבד.

    פשוט רציתי לשתף את הגולשים והמטופלים שלי, במקרה של אישה, הונגריה, שסובלת באופן יומי, כל היום מכאבי ראש עצומים, משתמשת במספר משככים ביום ללא תוצאה, בנוסף, עצירות כרונית של שנים, כולסטרול וטרום סכרת, אבל כל זה לא גרם לה בשום אופן ובשום זמן להיפרד מהאופטימית. משעשעת ובעלת הומור וצחוק לבבי מתגלגל ומדבק.

    בכל מפגש עם אוה, מצאתי את עצמי מתגלגל מצחוק לנוכח התיאורים שלה על הרגלי החיים התזונתיים החדשים שהמלצתי לה.

    אז החלטתי שגם אתם חייבים לשמוע את זה וקצת לצחוק 🙂

    זה המקום להגיד, אנשים – הומור ואופטימיות הם דרך נפלאה לעבור את החיים ולשפר את מצבנו הבריאותי!

    ועכשיו המכתב – להנאתכם:

    זיכרונות ומציאות

    לכל מעוניין

    לקח לי יום שלם להחליט איך אספר את סיפור הדיאטה שלי. הרי אני לא איזו סופרת מפורסמת או סלב שצלמי הפאפארצי רודפים אחריה.

    בסופו של יום, החלטתי לספר איך עובר עלי יום רגיל במילים פשוטות ולשלב את ההומור האופייני להונגריה כמוני.

    אתחיל עם ארוחת הבוקר שהיא ק ט ס ט ר ו פ ה. דייסת דוחן ופישטן, ולציטין,מזל שמוסיפים גם כמה אגוזים וקינמון. למדתי לעשות שני דברים בעת ובעונה אחת: לאכול ולספור. הייתי אוכלת בעזרת כף גדולה וסיימתי בספירה שמונה. בספירה חמש אושר הופיע על פניי. התמזל מזלי ומצאתי באחת המגירות במטבח כף גדולה יותר ועכשיו אני סופרת רק עד שש. סופרת ובולעת, סופרת ובולעת…..עד שש.

    ארוחת הצהריים הינה יותר נחמדה. גם לגביה למדתי כמה מילים שלא למדתי באולפן כשעליתי לארץ. כמו שעועית מאש,קינואה,כוסמת,גדילן,מרווה,שם של בחורה לואיזה, ועוד. הבעיה היחידה היא שהסטייק שלי מתרוצץ להנאתו בקיבוץ מיזרע יחד עם חבריו ומשאיר לי רק את זיכרונו וטעמו. במקום הסטייק המיוחל, מתאפשר לי דג או חזה עוף (אני שונאת חזה עוף) וזה רק פעמיים בשבוע.

    בשעה טובה, הגענו לארוחת הערב. מרק ירקות,סלט עלים. שלוש פעמים בשבוע אושר גדול: ביצה רכה. כאן הבעיה: בעלי היה אומר שאני מלכה במטבח. כאשר שאלתי אותו למה הוא מתכוון, ענה לי במשפט אחד: "את נכנסת למטבח, עושה סיבוב כמו מלכה ויוצאת". גם הביצה לא תמיד יוצאת רכה. פעם היא יותר מידי רכה, פעם פחות מידי רכה. אי אפשר להגיד שמשעמעם לי בחיים .על גבינה צהובה 60% שומן מותר לחלום.

    לבלוע אצות ים זה תענוג בפני עצמו. מריחים את הים בלי למלא את הבית בחול המעצבן .לא צריך שנורקל ואף אחד לא אומר לי :"לא, את לא יכולה לצלול, לא מתאים לך כי את מעשנת".

    רגע. כמעט שכחתי את התה היומי. אני קראתי לו "ת ה ה ד י כ א ו ן" כי רק המחשבה על הצבע והטעם המר שלו עושה לבן אדם דיכאון. שלוש-ארבע כוסות ביום. מצאתי פטנט גם בדרך שבה אפשר לשתות אותו.ממלה ספל גדול ובספירה שלוש מתנפלת עליו כמו שקנאי רעב שרואה דג, תוך כדי ספירה. גם כאן עד שמונה. אסור לנשום. את הפעולה צריך לעשות ליד הכיור כדי לשטוף מיד אחר-כך את הפה.

    מותר לי פרי. מגוון רחב ביותר.תפוח עץ ירוק וזהו. האבטיח והענבים נשארים על המדף בסופר.

    ממתקים? לא לא לא! איפה עוגות הגבינה, העוגיות הטעימות, עוגות השוקולד עם קצפת? רק לחלום עליהן. החיים שלי הפכו לחלום אחד מתמשך.

    לא יאמן מה אנחנו, הבנות מוכנות לעשות למען הבריאות ובואו נודה, קצת חיטוב.

    הקיץ אתארח אצל אחותי בחו"ל. היא שאלה איך היא תוכל לעזור לי בהכנת המצרכים לדיאטה?באותו רגע נזכרתי שבילדותי ביליתי את החופש הגדול אצל קרובי משפחה בכפר. היו להם סוסים והיו מאכילים אותם בעזרת שקיות תלויות על צווארם ובתוכן היה המספוא והסוסים היו נהנים לאכול ככה. ביקשתי מאחותי שתכין לי שקית עם ידיות ובנוסף שתטפח את הגינה כי לצהריים אצטרך את השקית ובערב ארד לגינה.

    מזל שאני מאוד אוהבת חיות. בבוקר להזדהות עם אווז שמפטמים אותו, בצהריים סוס ובערב אפשר לבחור בעז או בגמל. חוסכים את דמי הכניסה לגן חיות.

    שואלת את עצמי אם דרווין צדק כשטען שהאדם התפתח מהקוף במשך כמה מיליוני שנים. .נדמה לי שזה קרה להפך.

    הגיע זמן להתוודות: למען האמת, הדיאטה לא כל כך נוראית. אנא מכם, תיקחו את הסיפור בהומור כפי שהתכוונתי. מישהו חכם אמר פעם "שביום שלא צחקת, זהו היום העצוב ביותר בחייך". תנו חיוך רחב ותמשיכו הלאה עם תזונה נכונה בהצלחה.

    הדיאטה הזאת מצוינת להרזיה. מספיק לחשוב מה יש לאכול ואתה כבר לא רעב. הקילוגרמים עוזבים במהירות.

    הכי חשוב שהבעיות בגללן הגעתי לטיפול (כאבי ראש ומיגרנות יום ולילה) נעלמו כאילו מעולם לא היו ועל כך רב תודות לזיו.

    אוה מנגלוס

    קירית ביאליק

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support