אסטמה/ קוצר נשימה לעוזי המתוק

    כשעוז נכנס לגן בגיל 9 חודשים, התחילו המחלות, זה ברור וידוע שילד שנכנס לגן חוטף כל מה שבסביבה,

    אבל במקום להתחזק ולהתגבר, כל וירוס התיישב אצלו וסירב לעזוב, הילד נחלש, בקושי אכל ולמשך תקופה ארוכה היה כל הזמן מנוזל, משתעל ומדי פעם הגיע לקוצר נשימה.

    בזמן הזה ניסינו טיפול בשיטת בואן, ניסינו פזיותרפיסט נשימה וטיפול בפרחי באך.
    כלום לא עזר, המצב אף החריף וזה הגיע למצב שעוז סבל אחת לשבועיים, במקרה הטוב, מקוצר נשימה חריף, ברמה שכמה פעמים היינו על סף לקחת את הילד למיון כי שום דבר לא עזר, גם לא אינהלציות / משאפים. בנוסף, מבחינה שפתית נוצר עיכוב רציני, כי הוא כל הזמן היה חולה.

     

    לזיו הגענו לאחר שראיתי שאין שיפור, כבר לא יכולתי לראות את הילד סובל וגם אני בעצמי סבלתי מאוד מהמצב, (דאגה כל הזמן לשלומו, לילות ללא שינה והחיים סבבו סביב נושם טוב/ לא נושם טוב).

     

    הפעם, חשבתי למי אני רוצה להגיע, והגעתי למסקנה שאני רוצה להגיע למישהו שמתמחה בילדים, בעל ניסיון בבעיות נשימה, מטפל בדיקור וצמחים, כי מנסיוני זה השילוב של דיקור סיני וצמחים הוא האופטימלי. והחלטתי שאני לא מתפשרת… חיפשתי והגעתי לכמה מטפלים שלרובם לא היו את כל הפרמטרים, זיו היה בדיוק מה שחיפשתי, כשדיברתי איתו בטלפון הוא השרה בי ביטחון, ענה לכל השאלות שלי, בסבלנות רבה ובהגיון רב ואפילו הקשה ושאל אותי אם המרחק לא יהווה לנו בעיה, ואני אמרתי שאם זה יעבוד, זה יהיה שווה את המאמץ. ואכן, התחלנו בטיפולים לפני כ- 8 חודשים, הטיפול כלל- שינוי בתזונה, דיקור וצמחים, בהתחלה השיפור היו כמעט לא נראה, אבל לאט לאט, התקפי קוצר נשימה של עוז התקצרו, ולאט לאט גם הלכו והתרחקו זה מזה, כשחודש לא היה התקף קוצר נשימה אני נשמתי לרווחה, היום 8 חודשים אחרי, עוז עדיין מצטנן, יש לו שיעול שנמשך שבועיים ויותר, אבל מזה 3 חודשים אין התקפי קוצר נשימה, איכות חיים לילד ולי, עוז התחיל לדבר (כיום בן 3.5 שנים) ולהשלים את הפער שצבר.

    יש עדיין דרך אבל השיפור הוא חד משמעי !

     

    תודה, על הגישה, המסירות והסבלנות 

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support