פטריה/ קנדידה וואגינלית ודלקות שתן חוזרות בדרך להריון

    אחת מתופעות הנשים היותר שכיחות בקליניקה היא פטריה ואגינלית או קנדידה או הפרשות ואגינליות מטרידות. במקרה זה שטופל על ידי שילוב של דיקור, צמחי מרפא ותזונה, נוספה תופעה שכיחה ומטרידה נוספת -דלקות שתן חוזרות.

    גלית בת 29 נשואה טרייה, הגיעה לטיפול ברפואה סינית על מנת לפתור ולעצור את כדור השלג העצום שהיא סבלה ממנו והרגישה שכבר לא יכלה להתמודד איתו. כעת, כשהיא ובעלה החליטו שהם רוצים להביא ילד לעולם, היא לא ראתה סיכוי במצבה שזה אכן יקרה. הם לא הצליחו להגיע למצב של קיום יחסי מין וכאשר כבר הצליחו, גלית סבלה מכאבים בזמן קיום יחסים ומספר שעות לאחר מכן התחילה תמיד דלקת בשלפוחית שתן ומייד אחריה אנטיביוטיקה וכמובן כאבים מתמשכים.

    איך הרפואה הסינית מתמודדת עם מחלות

    ראשית לפני שאספר ואפרט יותר לגבי הטיפול ברפואה סינית ואיך הצלחנו לפרק את כדור השלג, אני רוצה קצת להסביר שוב על הרעיון שעומד מאחורי הגישה שלי ושל הרפואה הסינית, כשמטרתנו להביא ריפוי אמיתי ולא רק פלסטר. 
    מערכת החיסון ששייכת למערכת ההגנה שלנו, היא מערכת מורכבת מאוד שכמעט ולא ניתן לחקות אותה. אנחנו כבני אדם, מכונה אדירה שמשלבת גוף, רגש ונפש בהרמוניה מופלאה.
    אם זאת, חיידקים, וירוסים, פטריות וטפילים הם שונים מאיתנו מאוד ולא מתקרבים לרמת התחכום של בני האדם. למעשה הם יצורים מאוד פשוטים שמטרתם הכמעט יחידה היא להתרבות.
    אם אנחנו נאפשר להם תנאים טובים, הם אכן התרבו. אם לא נאפשר תנאים, הם לא ישרדו.
    ישנם מליוני חיידקים ווירוסים וטפילים בגופנו באופן קבוע, אבל רק  לעיתים רחוקות אנחנו חולים או מרגישים אותם. כשאנחנו חולים, נוצרו למעשה  2 תהליכים שגרמו לכך-
    חולשה מערכת החיסון (מכל סיבה שהיא)
    יצירת תנאים נוחים להתרבות הפולשים החיצוניים.

    במקרה של פטריות ואגינליות, הפטריות או הקנדידה זקוקים לתנאים מאוד מיוחדים על מנת לשרוד ולהתרבות. גם בטבע פטריות דורשות אקלים מאוד מדוייק על מנת לגדול ובמידה ואין תנאים טובים של לחות וקור, הפטריות לא יגדלו. תחשבו על חדר שאתם מכניסים לתוכו שכבת אדמה, משקים אותו, מפעילים מזגן מיוחד שיוצר באופן קבוע לחות ופותחים תאורה מתאימה, די מהר, כתוצאה מתנאים טובים, פטריות, עובש וכו יתחילו לשגשג ולגדול.
    במקרה כזה, מה הדבר הכי יעיל לעצירת התפשטות הפטריות והעובש בחדר?
    האם הדבר הנכון לדעתכם יהיה לעשות ריסוס לפטריות עצמן על מנת שימותו? בוודאי שלא! זה אפילו טפשי. הדבר האידאלי והמהיר ביותר בשביל לעצור את התפתחותן ולהרוג אותן יהיה להפסיק את ההשקיה, לעצור את המיזוג שיוצר לחות, לייבש את החדר ולשנות את התאורה. בצורה כזו הפטריות לא יחזיקו מעמד יותר ממספר ימים ואחרי שהן ימותו נרצה פשוט להוציא מהחדר את האדמה, על מנת למנוע פוטנציאל מחודש לגדילתן.

    נרות וואגינליים לפטריה או אנטיביוטיקה= ריסוס= לא יעיל ואפילו יוצר פוטנציאל יותר גדול להתרבות בעתיד כי אולי הרגנו את הפטריה אבל גרמנו לתנאים טובים יותר של לחות באדמה (ריריות הוואגינה ושלפוחית השתן) וכמובן שהחלשנו את מערכת החיסון עוד יותר.

    איך כדור השלג התחיל

    כשבוע לאחר גיוסה לצבא, גלית התחילה לסבול מדלקת בשלפוחית השתן- גרר טיפול אנטיביוטי- גרר פטריה בוואגינה- גרר טיפול מקומי בפטריה- גרר לדלקת בוואגינה- גרר טיפול אנטיביוטי לדלקת בוואגינה- גרר שוב פטריה – הפסקה קצרה- יחסי מין- גרר גירוי מקומי- גרר דלקת בשתן- גרר אנטיביוטיקה – גרר שוב קנדידה והפרשות מרובות- וכו וכו וכו

    הטיפול בהפרשות וואגינליות/קנדידה

    לאחר כ 8 שנים של סבל מתמשך, גלית הגיעה לטיפול ברפואה סינית. הדבר הראשון שעשינו הוא "ניקוי החדר" והפסקת התנאים המייטיבים לפטריה. בעזרת פורמולה של צמחי מרפא ייבשנו את הלחות, ועשינו ניקוי של הריריות מהדלקת הכרונית שנוצרה באיזור. בעזרת דיקור סיני התמקדתי בחיסון מערכת החיסון ובעזרת תזונה ותוספי תזונה חיזקנו וגרמנו לאיזון רמת החומציות בגוף ובאיזור הספציפי.

    לאחר תקופה של שיקום וחיזוק, גלית חזרה לעצמה, הרגישה מחוזקת, נהנתה מקיום יחסי מין ואז קיבלתי הודעת ווטסאפ משמחת ביותר פלוס תמונה –

    "זיו הכי יקר שיש!
    מצרפת לך תמונה של מתנה גדולה שקיבלתי בחיים בזכותך.
    אין לנו מילים לתאר את האושר הגדול
    תודה מכל הלב
    גלית ורונן"

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support