דיקור סיני בהריון – סימפיזיוליזיס

    שלום לכם,

    הגעתי אל זיו דרך המלצה חמה של חברה שעוסקת בתחום השיאצו, הגעתי בעקבות כאבים חזקים באגן, בשבוע 18 להריון שלישי. אובחנתי כסובלת מסימפיזיוליזיס,תופעה שמתבטאת בכאבים בגב, אגן, רגלים ועוד… תופעה מוכרת ושכיחה בהריון.

    לפני כן לא האמנתי שדיקור יכול לעזור במשהו, רופא הנשים שלי אמר שזה בטח לא מזיק…אך מאחר וסבלתי מאוד, בקושי הלכתי, בקושי ישבתי, ועלה חשש שאהיה בשמירה ומאחר ואני אישה עובדת ואמא לשניים, לא הסכמתי לשכב ולא לנסות לטפל במכאובי.

    הגעתי לזיו לפגישת אבחון , וזיו הציע תוכנית של טיפול בשבוע, ובהמשך אחת לשבועיים לפי מצבי. זיו ממש הציל אותי, אפשר לי להמשיך ולתפקד, לעבוד ואף לנסוע לטיולים עם משפחתי. אני לחלוטין מודה שהטיפול בדיקור עזר לי, שיפר את מצב רוחי, הפחית את הכאב באופן משמעותי ודרסטי.

    בנוסף לטיפול בדיקור, זיו הינו מטפל מקצועי, נעים, רגיש שמקשיב לכל דבר, מציע עזרה באדיבות ובפניות. כיום אני בשבוע 37 ומצפה ללידה הקרבה ובאה, ומודה בעומק ליבי לזיו שלווה אותי בשליש השני והשלישי של הריוני. לכל אשה או איש אני בהחלט ממליצה, לפנות ולהפסיק לכאוב- דיקור עוזר, וזיו הוא המטפל שידע איך לעשות זאת!

    בברכה

    שירלי אורן קליר

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support