מחזור לא סדיר/ חוסר איזון הורמונלי

    לפני בערך שנה וחצי, התחלתי את טיפולי אצל זיו אחרי תקופה ארוכה שהמחזור החודשי שלי לא היה סדיר כלל. תקופות ארוכות שלא הייתי מקבלת מחזור,הפרשים לא סדירים בין לבין ושיגעון הורמונלי גדול.

    החלטתי שאני לא חוזרת ליטול גלולות ומנסה את מזלי בטיפול אלטרנטיבי/ רפואה סינית.

    הטיפול אצל זיו הביא לכך שהמחזור שלי נהיה סדיר וייצב אותי מבחינה הורמונלית בצורה שלא משאירה מקום לספק שאכן טיפול ברפואה סינית בשילוב דיקור סיני וצמחי מרפא הוא הפתרון!

    מעבר לתוצאות המדהימות, אני מאמינה שגם לדמות המטפל יש משקל רב בתהליך ואני יכולה להגיד ללא ספק שזיו ברוגע שלו, בהבנתו את המצב והתנהלותו במהלך הטיפול השפיע עליי רבות והפך את ההליך לנעים יותר ונכון יותר.

    בטיפול מסוג זה, הגבול בין פתיחות למקצועיות המטפל הוא דק מאד ואני לחלוטין הרגשתי שאני יכולה לסמוך על זיו בעיניים עצומות ולהתמסר לטיפול בצורה טוטאלית.

    לימים אני מרגישה שההחלטה שלקחתי בזמנו להתחיל בטיפול מסוג זה, היא ההחלטה הטובה ביותר שלקחתי ואני ממליצה מכל הלב לכל מי שמתלבטת, לפתוח את הראש ולשקול בחיוב גדול את הפתרון שאני מצאתי לעצמי 🙂

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support