כך מורידים את הכולסטרול מ 240 ל – 107 בשלושה חודשים בלבד!

    בטוח שכולכם שמעתם על עודף כולסטרול בדם. לא לכולם יש עודף כולסטרול, אבל הסיכויים אומרים שלרוב אכן יהיו תוצאות גבוהות של כולסטרול בדם בשלב זה או אחר של החיים. עודף כולסטרול בדם גורם למחלות לב ולשבץ מוחי וכמובן שיכול לגרום להתקף לב ומוות.

    הדבר הראשון שהרופא שלכם ירשום הוא תרופה להורדת הכולסטרול ולכל החיים. חשוב לי שתדעו שיש דרכים אחרות, טבעיות ויעילות אפילו יותר! תוך מספר שבועות בדיקות הדם שלכם יכולות להשתנות בצורה כזו שהרופא יחשוב שזו טעות במעבדה. מצורף מכתב שכתבה לי לאחרונה מטופלת, שמדגים איך ניתן להוריד את הכולסטרול ולבצע ניקוי כבד באמצעות הרפואה הסינית.

    30.4.2011

    דיאטה לניקוי כבד והורדת כולסטרול וסוכר

    בספטמבר האחרון חזרתי מאיסלנד הרחוקה עם המון חוויות, עוגות , מרקים ו… כולסטרול.

    משקל משוכלל שבעלי שיחיה צירף לעולמנו והזעזוע של זיו מכמות הפירות שאני אוכלת הביאו אותי לתובנה שאני לקראת שנת היובל צריכה לעשות דיאטה בפעם הראשונה בחיי.

    בתמימות רבה קיוויתי שהחזרה לשגרה (הכוללת שתית מיץ עשב חיטה טרי) והורדת כמות הפירות תחזיר אותי ל"סוגריים".

    אחרי שלושה חודשים והשלת כמעט שלושה קילוגרם אבל עם לחץ נפשי שהחיים מזמנים לאדם מפעם לפעם, חזרתי על בדיקת הדם.

    לאכזבתי הגדולה, הדיאטה שלי לא עשתה רושם על הכולסטרול ואף לא על הסוכר והם בשלהם המשיכו לטפס למעלה.

    בדרך הקונבנציונאלית

    עם היסטוריה משפחתית לא פשוטה והיסטריה לא קטנה, רצתי למחרת לרופא המשפחה וקיבלתי את דינו :"כדור 20 מ"ג להורדת הכולסטרול לכל החיים" בבית קיבל אותי בעל תומך וניחם אותי מתוך ניסיונו שכדור אחד ורוד וקטן יסדר לי החיים ואני אוכל להמשיך לאכול את כל מטעמי הגורמה שהוא מכין לנו.

    ציפיתי בחרדה לפגישה הבאה עם זיו ואכן הפגישה לא הייתה פשוטה, הוא לא הסתיר את אכזבתו מהעובדה שהתחלתי לקחת כדורים וניסה בכל כוחו לשכנע שאפסיק לשלושה חודשים בלבד לקחת כדורים ובעזרת תזונה ופורמולת צמחי מרפא ננקה את הכבד ונחזיר לגוף את היכולת לעשות את עבודתו כפי שרק הוא יודע לעשות בלי שום תופעות לוואי.

    זיו טען שמניסיונו הירידה בכולסטרול באמצעות טיפול בדיקור, צמחי מרפא ושינוי תזונתי הכולל ניקוי הכבד, תהיה כפי שהרופא היה מצפה שהיא תהיה בעזרת הכדורים ואפילו יותר.

    החלטות…

    חזרתי הביתה לאותו בעל תומך אך הפעם לא היו בפיו דברי נחמה נהפוך הוא, הוא היה מאוד סקפטי וקיבל קשה את העובדה שאני שוקלת לוותר על חלק נכבד ממטעמיו ובעיקר בעיקר היה חרד לבריאותי.

    ואני במרכז המשולש הבלתי אפשרי הזה לכאורה, הייתי צריכה לקבל החלטה. כיוון שאני שייכת לקבוצת האנשים (בעיקר הנשים) שרוצים תמיד לרצות את כולם ובד בבד גם חסרת אמונה בעצמי קיבלתי את ההחלטה של גם וגם, רוצה לומר גם להמשיך עם הכדורים וגם ללכת בדרך של זיו שנראתה לראשונה לא ברורה קשה ומאיימת, במיוחד לאחת כמוני שזו ההתנסות הראשונה שלה בדיאטה.

    התחלתי את תהליך הניקוי ע"י דיאטה

    מהר מאוד הבנתי שהשד לא כל כך נורא והמשקל המשוכלל התחיל לחייך אלי כל שבוע בחיוך רחב יותר.

    לפני פסח, בתום שלושה חודשים עם תזונה מאוזנת ובהחלט לא רעבה (אני מודע השקעתי הפעם מאמצים רבים יותר בניקיון הגוף שלי מאשר בניקיון הבית והחצר) הגעתי לשלב הטיפול בהידרותרפיה – ניקוי המעיים (טיפול אחד בלבד) שהיה חלק סופי מתהליך הניקוי של זיו.

    והתוצאות….

    עכשיו הייתי בשלה לחזור לבדיקת הדם לא לפני ששאלתי את הרופא לאיזה תוצאות הוא מצפה לאחר שלקחתי יום יום את הכדורים וירדתי כחמישה ק"ג. (לא פירטתי את הדרך) והוא ענה לי באופטימיות זהירה

    שהוא מצפה מה -LDL (כולסטרול רע) שהיה 158 שירד לפחות מ -100 (טווח הנורמה הוא בין 40 ל- 130) ושהכולסטרול ירד כ – 15%.

    רגע האמת הגיעה, ואלה התוצאות המפתיעות:

    הכולסטרול ירד מ – 238 ל- 107.8 (טווח הנורמה 110-200) – פעם ראשונה בחיי שיצאתי מהסוגריים, אבל הפעם למטה!!

    LDL ירד מ – 158 ל – 55 ( טווח הנורמה 40-130) – שזה פשוט מושלם!

    HDL ירד מ-63 ל-41 (טווח הנורמה 40-120)

    היחס האופטימלי בין ה LDL ל HDL הוא:1:2 או פחות כאשר ה LDL

    הוא פי 2 מהHDL-, אצלי זה הגיע ל 1:1.3 שזו תוצאה מרשימה לכל הדעות!

    GLUCOSE ( רמת הסוכר בדם) ירד מ-102 ל- 80 ( טווח הנורמה 70-100)

    BILIRUBIN-TOTAL ירד מ1.3 ל- 0.8 (טווח הנורמה 0.3-1.) – פעם ראשונה בחיי שהוא במצב תקין.

    אין לי ספק שהתוצאות מעידות שהגישה שלי הייתה קיצונית אמנם, אך אין ספק שהטיפול ה"לא קונבנציונאלי" של זיו גרם לירידה הדרמטית.

    עכשיו בלב שלם וחיזוק האמונה בי ובגוף שלי אני מתכוונת להוריד בהדרגה את מינון הכדור ולהגיע לאיזון האופטימלי.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support