תודה מדודי – צרבות, רפלוקס וכאבי ראש

    לכבוד : זיו אלקלעי,

    אני כל כך שמח על היום בו החלטתי שאני פונה לרפואה אלטרנטיבית בכלל ואליך בפרט, ולחפש לי דרך טבעית לצאת מהמצב בו שהיתי. סבלתי במשך חודשיים מתופעה של "ריפלוקס" אך נראה שעברתי מהפך בריאותי בעזרת זה שספק אם הייתי עובר אותו בלעדיך.

    מאז שאני זוכר את עצמי, פחות או יותר מגיל ההתבגרות, הייתי כאחד שפשוט סובל! זו המילה המדויקת ביותר.

    מיגרנות וכאבי בטן בכלליות, היו התופעות העיקריות שסחבתי איתי המון שנים (20 שנה), שנראים על פניו כשגרתיים אך כל כך מציקים בהתנהלות היום יום עד כאשר לעיתים מוציאים את החשק להתנהל.

    אני חייב לציין שבתחילת הדרך הייתי די סקפטי, אך החלטתי שאני שם את גופי לטיפולך לאחר תקופה כה ארוכה שבה חיפשתי מרפא ולא מצאתי שום פתרון הולם וגם "בריא" ברפואה הקונבנציונלית.

    הטיפולים שקיבלתי עבור הבעיה ממנה סבלתי שכללו צמחי מרפא בשילוב דיקור, ובנוסף הדרכה והכוונה לתזונה נכונה ולגוף בריא הפכו פשוט ל"קסם".

    לאחר תקופה לא ארוכה כל כך (בערך חצי שנה), ניתן לומר שהיום אני "בן אדם אחר" פשוטו כמשמעו, תופעת הריפלוקס נעלמה לאחר 3 חודשים כאילו לא הייתה, אך הדבר המדהים ביותר הוא שאני כבר לא זוכר מהם מיגרנות וכאבי בטן. התופעות הללו שהיו חלק בלתי נפרד ממני פחתו בצורה דרסטית כל כך עד אשר כמעט שכחתי מהם. אני יכול לומר שעוברים עליי ימים בהם סוף סוף אני כול לומר אני "מרגיש טוב".

    לסיכום, אני רוצה לעצור לרגע ולהגיד לך תודה גדולה! , תודה על הטיפול המצוין והמסור, ההדרכה וההכוונה לדרך חיים ולתפריט חדש בריא ומזין, על ההקשבה לי ולגופי, ועל התזכורות לבוא ולקחת את התרופות .

    הדבר היחיד שנותר לי לאחל לך הוא שעוד הרבה אנשים יזכו ממך לטיפול איכותי! שכזה.

    אז שוב תודה רבה מכל הלב! ותודה מראש על המשך הטיפול וה"תחזוקה השוטפת" בימים אלו.

    דודי מילדנברג

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support